BZT Fashion

Boozt.com introduserer Clarks, Vagabond og Billi Bi

Pressemelding   •   feb 08, 2013 10:49 CET

”Vi ønsker et bredt utvalg av merker, uten å miste fokuset på kundens behov og ønsker, vårt fokus er å finne den perfekte blandingen av merkevarer for Boozt.com nettbutikk”. Sier Boozt sjef Marketing Officer Peter G. Jørgensen.

Nettbutikken Boozt.com vokser i et raskt tempo når det kommer til klassiske merker som Clarks, Vagabond og Billi Bi sin portfølje. De nye merkene vil spille en viktig rolle i skandinavisk stil og er derfor en perfekt passformfor Boozt.com, ifølge Peter G. Jørgensen.

Clarks gir Boozt.com en solid base i den uformelle skoavdelingen, det perfekte designet  som passer både til fritid og på kontoret. Mens Billi Bi, som er en av Danmarks største sko merker, og Vagabond vil gi folket trendig mote.

Boozt.com 's voksende merkevarer viser at vi kan stole på at Boozt.com fortsetter å gjøre inntrykk på de skandinaviske kjøpere, noe som gjør dem til en favoritt for mote online.

Om Boozt.com

Boozt.com er en motebutikk på nett for hele familien. Nettbutikken har vokst utrolig mye siden oppstarten i 2009 og er nå fylt med over 200 merker. Vi er spesialister på skandinaviske motemerker med utvalg av internasjonale merkevarer. Vi kler opp motebevisste skandinaver i den perfekte blandingen av avslappende, moderne og designermerker. Du kan finne et antrekk for enhver anledning på Boozt.com.

Vår avdeling for damer har alltid et fullt lager med populære stiler og merker som Style Butler, Desigual og VILA, for å nevne noen. Kjoler og topper er våre mest populære kategorier med over tusen stiler i hver, fylt med alt fra festplagg til avslappende stiler. Du kan finne de beste strikkeplagg, sko, vesker og bukser for den skandinaviske kvinnelige shopperenBoozt.com.

Avdelingen for menn tilbyr både fritidsklær og business antrekk og passer for enhver stil. De mest populære kategoriene for menn på Boozt.com er T-skjorter & Polo, skjorter, strikkeplagg, jeans og sko. Vi bærer et stort utvalg av merkevarer for menn som Jack & Jones, BOSS Black og Diesel Men.

Boozt.com har en stor avdeling med barneklær der du kan finne noe for din jente eller gutt. Du kan finne et bredt utvalg av yttertøy, sko, gensere eller sokkerBoozt.com. Vi tilbyr alt fra tidløse design til high fashion fra merker som name it, Hummel og Mini a Ture. Mange av våre merkevarer er laget med organiske materialer og har fokus på å levere barneklær med høy funksjonalitet.