BZT Fashion

Boozt.com introduserer det legendariske merket GUESS

Pressemelding   •   feb 19, 2013 07:30 CET

Vår / sommer kolleksjonen kommuniserer merkets visjon med en ung og eventyrlysten følelse. Den svarte og beige fargen som bærer samlingen gjennom de klassiske veskene er supplert med en morsom rosa farge. Dette gjør veskene både verdig Grace Kelly, men den rosa versjonen kunne like godt bli båret av den fest glade stjernen i Los Angeles.

"Merket vil gjøre en stor innsats for vårt utvalg av merkevarer til Boozt.com, GUESS er svært populært blant våre skandinaviske kunder og er allerede en av de populæreste merkene som går unna i hyllene”sier Boozt Chief Kjøper Kasper Staalsø.

Merket ble startet på 80-tallet og har vokst i popularitet og blitt et velkjent merkevare takket være flott design og kvalitet, men også for deres ikoniske reklamekampanje, med kjente modeller som Claudia Schiffer, Carla Bruni og Naomi Cambell.

Om Boozt.com

Boozt.com er en motebutikk på nett for hele familien. Nettbutikken har vokst utrolig mye siden oppstarten i 2009 og er nå fylt med over 200 merker. Vi er spesialister på skandinaviske motemerker med utvalg av internasjonale merkevarer. Vi kler opp motebevisste skandinaver i den perfekte blandingen av avslappende, moderne og designermerker. Du kan finne et antrekk for enhver anledning på Boozt.com.

Vår avdeling for damer har alltid et fullt lager med populære stiler og merker som Style Butler, Desigual og VILA, for å nevne noen. Kjoler og topper er våre mest populære kategorier med over tusen stiler i hver, fylt med alt fra festplagg til avslappende stiler. Du kan finne de beste strikkeplagg, sko, vesker og bukser for den skandinaviske kvinnelige shopperenBoozt.com.

Avdelingen for menn tilbyr både fritidsklær og business antrekk og passer for enhver stil. De mest populære kategoriene for menn på Boozt.com er T-skjorter & Polo, skjorter, strikkeplagg, jeans og sko. Vi bærer et stort utvalg av merkevarer for menn som Jack & Jones, BOSS Black og Diesel Men.

Boozt.com har en stor avdeling med barneklær der du kan finne noe for din jente eller gutt. Du kan finne et bredt utvalg av yttertøy, sko, gensere eller sokkerBoozt.com. Vi tilbyr alt fra tidløse design til high fashion fra merker som name it, Hummel og Mini a Ture. Mange av våre merkevarer er laget med organiske materialer og har fokus på å levere barneklær med høy funksjonalitet.