BZT Fashion

Boozt.com introduserer Ganni

Pressemelding   •   jul 29, 2013 07:50 CEST

Boozt.com, er en nettbutikk for hele familien,og kan nå introdusere merket Ganni til deres nåværende portefølje på over 300 merker. Ganni forfølger en idé: Å skape sexy og lekne klær. Den slags klær som ikke er opprettet av trender.

Ganni skaper en garderobe av klassikere for en selvstendig kvinne. Et team av erfarne, og ekstremt talentfulle designere og kunstnere som driver sin designkonsept. De har blandet sammen siste klassikere, med det beste av nåtiden - å lage samlinger som er individuelle, balansert og inspirerende. De jobber med å trekke oppmerksomheten rundt detaljene.

Ganni deler sine kunders ønske om hva som er individuellt, klassisk og kraftfullt påvirket. Essensen av Ganni er artikulasjon av den kvinnelige, selv som emosjonell og trygg. De skaper de mest elskede elementer for garderobe og sanne favoritter som gjør at du føler deg vel.

Boozt.com er glade for å legge til enda en sterk og trygg, merkevare til deres utvalg for kvinner, som tilbyr sine kunder en palett med ulike stiler.

Om Boozt.com

Boozt.com er en motebutikk på nett for hele familien. Nettbutikken har vokst utrolig mye siden oppstarten i 2009 og er nå fylt med over 200 merker. Vi er spesialister på skandinaviske motemerker med utvalg av internasjonale merkevarer. Vi kler opp motebevisste skandinaver i den perfekte blandingen av avslappende, moderne og designermerker. Du kan finne et antrekk for enhver anledning på Boozt.com.

Vår avdeling for kvinner har alltid et fullt lager med populære stiler og merker som Style Butler, Desigual og VILA, for å nevne noen. Kjoler og topper er våre mest populære kategorier med over tusen stiler i hver, fylt med alt fra festplagg til avslappende stiler. Du kan finne de beste strikkeplagg, sko, vesker og bukser for den skandinaviske kvinnelige shopperen på Boozt.com.

Avdelingen for menn tilbyr både fritidsklær og business antrekk og passer for enhver stil. De mest populære kategoriene for menn på Boozt.com er T-skjorter & Polo, skjorter, strikkeplagg, jeans og sko. Vi bærer et stort utvalg av merkevarer for menn som Jack & Jones, BOSS Black og Diesel Men.

Boozt.com har en stor avdeling med barntoy der du kan finne noe for din jente eller gutt. Du kan finne et bredt utvalg av yttertøy, sko, gensere eller sokker på Boozt.com. Vi tilbyr alt fra tidløse design til high fashion fra merker som name it, Hummel og Mini a Ture. Mange av våre merkevarer er laget med organiske materialer og har fokus på å levere barneklær med høy funksjonalitet.

Top Brands Kvinner

Top Brands Men