BZT Fashion

Boozt.com introduserer Polo Ralph Lauren Golf

Pressemelding   •   jun 13, 2013 07:45 CEST

Boozt.com er stolte av å presentere Polo Ralph Lauren Golf i deres nettbutikk. Merket er preget av tre nøkkelord: arv, ytelse og stil, som er portrettert gjennom alle sine varer.

Polo Ralph Lauren Golf har et økt fokus på behovene til den moderne spiller, men er alltid forankret i den rike designtradisjonen til Ralph Lauren. Kolleksjonen kombinerer det mest avanserte innen Performance klær med luksuriøs design for å skape plagg som passer til banen og klubbhuset.

Innkjøpssjef på Boozt, Kasper Staalsø kommenterer det nye merket: "Merket vil tilføre et stort bidrag til vårt utvalg av golfmerker på Boozt.com. Vi er glade for å ha det som en del av vårt sortiment da det er en av de mest anerkjente merkene så vel som en leder i design av golf klær. "

Boozt.com fortsetter å utvide sin eksisterende Golf Shop og introdusere nye merker i tillegg til sine eksisterende merker, blant annet Tommy Hilfiger Golf, Lacoste Golf, Boss Green og J.Lindeberg Golf. Dette gjør de for å kunne tilby sine kunder kvalitetsmerker og et bredt spekter av produkter for både menn og kvinner.

Om Boozt.com

Boozt.com er en motebutikk på nett for hele familien. Nettbutikken har vokst utrolig mye siden oppstarten i 2009 og er nå fylt med over 200 merker. Vi er spesialister på skandinaviske motemerker med utvalg av internasjonale merkevarer. Vi kler opp motebevisste skandinaver i den perfekte blandingen av avslappende, moderne og designermerker. Du kan finne et antrekk for enhver anledning på Boozt.com.

Vår avdeling for damer har alltid et fullt lager med populære stiler og merker som Style Butler, Desigual og VILA, for å nevne noen. Kjoler og topper er våre mest populære kategorier med over tusen stiler i hver, fylt med alt fra festplagg til avslappende stiler. Du kan finne de beste strikkeplagg, sko, vesker og bukser for den skandinaviske kvinnelige shopperen på Boozt.com.

Avdelingen for menn tilbyr både fritidsklær og business antrekk og passer for enhver stil. De mest populære kategoriene for menn på Boozt.com er T-skjorter & Polo, skjorter, strikkeplagg, jeans og sko. Vi bærer et stort utvalg av merkevarer for menn som Jack & Jones, BOSS Black og Diesel Men.

Boozt.com har en stor avdeling med barneklær der du kan finne noe for din jente eller gutt. Du kan finne et bredt utvalg av yttertøy, sko, gensere eller sokker på Boozt.com. Vi tilbyr alt fra tidløse design til high fashion fra merker som name it, Hummel og Mini a Ture. Mange av våre merkevarer er laget med organiske materialer og har fokus på å levere barneklær med høy funksjonalitet.

Top Brands Kvinner

Top Brands Men