BZT Fashion

Boozt.com legger J.Lindeberg til deres 200 brede utvalg.

Pressemelding   •   feb 11, 2013 15:27 CET

Boozt.com er veldig begeistret for denne vår/sommer kolleksjon. Kolleksjonen går ut på hav blå og beige farge med en interessant orange kontrast. Denne inspirasjonen kommer fra ”Sverige ovenfra”, som ga kolleksjonen de geometriske linjene og inspirete fargene.

J.Lindeberg vår/sommer 2013 kolleksjonen blir nå pakket og fotografert på lageret hos Boozt.com, noe som betyr at de i dag ute på deres online butikk med nye stiler. ”Produktbildene er svært viktig for oss på Boozt.com, vi må sørge for at kunden får all informasjon om stil, detaljer , farge og materiale. Et bilde sier mer enn tusen ord” sier Boozt sjef Marketing Officer Peter G. Jørgensen.

Samlingen ble først vist på Stockholm fashion week etterfulgt av New York og Bejing. ”Det er interessant å ha et merke som passer vår skandinaviske kunder perfekt, samt å være godt mottat både i New York og Bejing. Dette viser hvilken kraft J. Lindebergs design har. Vi er sikre på at våre kunder hos Boozt.com vil elske denne kolseksjonen” sier Boozt sjef Kjøper Kasper Staalsø.

Om Boozt.com

Boozt.com er en motebutikk på nett for hele familien. Nettbutikken har vokst utrolig mye siden oppstarten i 2009 og er nå fylt med over 200 merker. Vi er spesialister på skandinaviske motemerker med utvalg av internasjonale merkevarer. Vi kler opp motebevisste skandinaver i den perfekte blandingen av avslappende, moderne og designermerker. Du kan finne et antrekk for enhver anledning på Boozt.com.

Vår avdeling for damer har alltid et fullt lager med populære stiler og merker som Style Butler, Desigual og VILA, for å nevne noen. Kjoler og topper er våre mest populære kategorier med over tusen stiler i hver, fylt med alt fra festplagg til avslappende stiler. Du kan finne de beste strikkeplagg, sko, vesker og bukser for den skandinaviske kvinnelige shopperenBoozt.com.

Avdelingen for menn tilbyr både fritidsklær og business antrekk og passer for enhver stil. De mest populære kategoriene for menn på Boozt.com er T-skjorter & Polo, skjorter, strikkeplagg, jeans og sko. Vi bærer et stort utvalg av merkevarer for menn som Jack & Jones, BOSS Black og Diesel Men.

Boozt.com har en stor avdeling med barneklær der du kan finne noe for din jente eller gutt. Du kan finne et bredt utvalg av yttertøy, sko, gensere eller sokkerBoozt.com. Vi tilbyr alt fra tidløse design til high fashion fra merker som name it, Hummel og Mini a Ture. Mange av våre merkevarer er laget med organiske materialer og har fokus på å levere barneklær med høy funksjonalitet.