BZT Fashion

Boozt.com- Sommerens favorittrender

Pressemelding   •   jul 24, 2013 08:00 CEST

Sommersesongen er ikke over ennå, og flere trender har blitt lagt merke til i løpet av de siste par månedene. Boozt.com identifiserer populære trender basert på kundenes preferanser angående farger og stiler.

5 Sommerfavoritter til kvinner:

1.  Maxikjoler: tilgjengelig fra Soaked in Luxury og Filippa K.

2.  Romantiske tunikaer og bluser: tilgjengelig fra Rützou og Saint Tropez.

3.  Bukser og skjørt med pastellfarger og dyreprint: tilgjengelig fra Vila og Custommade.

4.  Delikate sandaler: tilgjengelig fra Billi Bi, Vagabond, Dixie og Ash.

5.  Små skuldervesker: tilgjengelig fra Tommy Hilfiger og Adax.

Sommerfavorittene har vært kundenes favoritter på Boozt i sommersesongen, med mer enn 300 merker som tilbyr et trendy plagg for alle kunder.

Om Boozt.com

Boozt.com er en motebutikk på nett for hele familien. Nettbutikken har vokst utrolig mye siden oppstarten i 2009 og er nå fylt med over 200 merker. Vi er spesialister på skandinaviske motemerker med utvalg av internasjonale merkevarer. Vi kler opp motebevisste skandinaver i den perfekte blandingen av avslappende, moderne og designermerker. Du kan finne et antrekk for enhver anledning på Boozt.com.

Vår avdeling for kvinner har alltid et fullt lager med populære stiler og merker som Style Butler, Desigual og VILA, for å nevne noen. Kjoler og topper er våre mest populære kategorier med over tusen stiler i hver, fylt med alt fra festplagg til avslappende stiler. Du kan finne de beste strikkeplagg, sko, vesker og bukser for den skandinaviske kvinnelige shopperen på Boozt.com.

Avdelingen for menn tilbyr både fritidsklær og business antrekk og passer for enhver stil. De mest populære kategoriene for menn på Boozt.com er T-skjorter & Polo, skjorter, strikkeplagg, jeans og sko. Vi bærer et stort utvalg av merkevarer for menn som Jack & Jones, BOSS Black og Diesel Men.

Boozt.com har en stor avdeling med barntoy der du kan finne noe for din jente eller gutt. Du kan finne et bredt utvalg av yttertøy, sko, gensere eller sokker på Boozt.com. Vi tilbyr alt fra tidløse design til high fashion fra merker som name it, Hummel og Mini a Ture. Mange av våre merkevarer er laget med organiske materialer og har fokus på å levere barneklær med høy funksjonalitet.

Top Brands Kvinner

Top Brands Men