Bouvet ASA

Bouvet blir Norges mest komplette kompetansemiljø innen SAP

Pressemelding   •   des 14, 2009 21:40 CET

SAP og Bouvet utvider samarbeidet ytterligere gjennom å inngå en avtale som gir Bouvet status som BusinessObjects Channel Partner. Avtalen gir Bouvet rettigheter til å selge og forvalte lisenser innenfor porteføljen av BusinessObjects' produkter på lik linje med resten av SAPs produktportefølje. Avtalen utgjør den femte partneravtalen mellom SAP og Bouvet, noe som gir Bouvet en unik status som den aktøren i Norge med det bredeste partnersamarbeidet med SAP.

"Med denne avtalen kan vi besvare etterspørselen i markedet etter en 'one stop shop' relatert til SAPs forretningssystemer. Virksomheter som bruker SAP har hittil måtte forholde seg til ulike leverandører for å implementere og vedlikeholde sine forretningssystemer. Med denne avtalen blir Bouvet en leverandør som kan påta seg et totalansvar, fra rådgivning til lisenssalg, konfigurering, forvaltning og opplæring", sier Sverre Hurum, administrerende direktør i Bouvet ASA.

For ytterligere informasjon:
Sverre Hurum, Administrerende direktør i Bouvet
ASA, Tlf. +47 913 50 047

Om Bouvet ASA:
Bouvet er en skandinavisk konsulentvirksomhet som leverer rådgivnings- og utviklingstjenester innen informasjonsteknologi. Bouvet har i overkant av 500 ansatte, og leverer tjenester innen følgende områder: portaler, systemutvikling, systemintegrasjon, applikasjonsforvaltning, SAP, Business Intelligence og kurs. På selskapets kundeliste finnes virksomheter som Statoil, SAS, Statkraft, Avinor, Kreftforeningen, Corporate Express, Yara, NSB og Utdanningsdirektoratet.

Source: Millistream