Dynatrace

Bouvet kåret til mest innovative og suksessrike partner innenfor APM Nettverksmonitorering

Pressemelding   •   jun 27, 2013 15:01 CEST

Det norske konsulentselskapet Bouvet fikk tildelt prisen som den mest innovative og suksessrike partneren innenfor applikasjonstydelig nettverksovervåking, DCRUM. Bouvet har gjort en gjort en fremragende jobb i Norge for å fremme den nye generasjonen av APM.

«Det er hyggelig å bli anerkjent for det arbeidet vi har lagt i Application Performance Management i det norske markedet» sa Steffen Myklebust, Business Unit Manager i Bouvet. «Vi har i flere år hatt et tett samarbeid med Compuware og er fornøyd med å se resultater fra dette. Vi ser frem til å fortsette vårt samarbeid med Compuware og forventer en sterk vekst i APM de neste årene».

Her er vinnerne fra de ulike kategoriene:

·  Top Overall EMEA Partner: amasol AG, Germany

·  Top EMEA Application-Aware Network Monitoring Partner: Bouvet, Norway

·  Top EMEA User Experience Management Partner: Provice, Hungary

·  Top EMEA APMaaS Partner: TOMORROW FOCUS Technologies, Germany

·  Top EMEA Regional Franchise Owner Award: Mediro ICT, South Africa

Compuware er stolt over å samarbeide med ledende partnere som Bouvet i Norge og sammen med dem levere den nye generasjonen av APM for web, mobil, sky, enterprise og big data applikasjoner, sier Pål Christoffersen, Nordisk salgssjef for APM.

Om Compuware:

Compuware har i over førti år levert programvare, ekspertise og løsninger for å forbedre produktiviteten for bedrifter verden over ved å optimalisere tilgjengelighet og ytelse. Compuware har over 7 100 kunder over hele verden, blant annet Google, Facebook, Yahoo, LG, Logitech og Adobe. For mer informasjon, se www.compuware.com.

Om Compuware APM:

Compuware APM er den markedsledende løsningen for optimalisering av web, non-web, mobil, streaming og skyapplikasjoner. APM tilbyr markedets eneste enhetlige dekning av APM gjennom hele applikasjonsleveransekjeden. APM løsningene hjelper kunder å levere proaktive problemløsninger for å oppnå kundetilfredshet, øke time-to-marked for nye applikasjonsfunksjoner, samt redusere forvaltningskostnadene gjennom analyser og avansert APM automatisering.

Compuware APM har mer enn 4000 kunder verden over og er en av lederne i “Magic Quadrant for Application Performance Monitoring” fra Gartner. For å lese mer om Compuwares lederrolle i APM markedet, trykk her.

Følg Compuware APM på: