Bravida Norge

​Bravida og Fortum Charge & Drive innleder samarbeid om installasjon og service av ladestasjoner

Pressemelding   •   apr 29, 2016 13:13 CEST

Bravida og Fortum Charge & Drive signerte i april 2016 en ramme- og serviceavtale for installasjon og service på en stor del av Fortum Charge & Drive sin portefølje av ladestasjoner i Norge.

I tillegg til å levere tjenester tilknyttet installasjon av nye ladestasjoner skal Bravida også levere servicetjenester, slik som årlig preventivt vedlikehold, reparasjonsoppdrag samt døgnbemannede tjenester knyttet til akutt utrykning ved feil.

- Vi takker Fortum Charge & Drive for denne muligheten. Vi gleder oss til å starte opp, og ikke minst til det å videreutvikle leveransen sammen. Både innholdet i tjenestene vi leverer, og omfanget av vår leveranse forventes å øke. Norge ligger langt foran de andre nordiske land i utvikling innen dette området, men vi ser stort potensial i de øvrige landene hvor Bravida og Fortum er til stede, sier Stian Søhoel, Direktør Marked og Forretningsutvikling i Bravida Norge.

- Vi er fornøyd med å ha etablert en avtale med Bravida, en aktør vi ser på som kompetent og seriøs og til stede i de markedsområder vi betjener. Gjennom samarbeidet vil vi være i stand til å levere enda bedre tjenester til våre kunder og sluttbrukere sier leder Jan Haugen Ihle i Fortum Charge & Drive i Norge.

Bravida er Nordens fremste totalleverandør av tekniske installasjons- og servicetjenester med ca 9.000 ansatte i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Bravida leverer både spesialtjenester og helhetsløsninger innen elektro, rør og ventilasjon, og tilbyr alt fra design og prosjektering til installasjon, drift og vedlikehold. Bravida er representert på drøyt 160 steder i Sverige, Norge, Danmark og Finland.