Drabant Music

Burgervideo fra The Modern Times

Pressemelding   •   jan 24, 2017 13:06 CET

For et par uker siden kom singelen «Motörhead» av The Modern Times. I dag er musikkvideoen til låta klar, og hovedrollen i filmen var det Atle Antonsen som fikk.

Se videoen her, eller lenger ned i saken.

«Motörhead» er en hyllest til bandets favorittpub i Tromsø, Blårock, hvor de også har byens beste burgere. Bandet har trolig drukket flere tusen liter øl og spist flere tonn kjøtt på Blårock, og følte det var på sin plass med en hyllest der teksten er en opplesning av menyen.

- Vi lager tingene våre selv. Magnus (vokal) lager alt av artwork, og Terje (bass) lager alt av video. Videoen er fire ganger saktefilm, noe som tilsier at i virkeligheten spiste Atle burgeren på 34 sekunder. Vi er trolig et av de første bandene i historien som har kastet pommes frittes på Atle Antonsen i en musikkvideo. Det var 34 utrolig artige sekunder. Sporty at han var med. Veldig kul fyr, sier bandet om hvordan det var å lage musikkvideoen.

Førstkommende fredag slippes debutalbumet «This Is The Modern Times».

Vi jobber med artister som CC Cowboys, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Tommy Tokyo, Natasja Holmboe, Zuma, Narum, Waaktaar & Zoe, Sval, The Modern Times, LILA, Inge Bremnes, Undr, Jess Morgan og Pine Lake.