Fast Forward Management & Event AS

Burton Mountain Festival suksess 2017

Pressemelding   •   jun 30, 2017 08:14 CEST

Burton Mountain festival nådde nye høyder i 2017! Tallene er doblet sammenlignet med fjorårets sesong. Tilbakemeldinger fra deltagere, publikum og destinasjoner har vært overveldende. Kontinuitet og utvikling har gitt gode resultater, når det gjelder deltagere og innhold i festivalen. Stor takk til alle deltagere, publikum, partnere og ikke minste alle våre flotte norske vinterdestinasjoner!

- 1500 Riglet diplomer delt ut i aldersgruppen 2-7 år

- 2000 Burton Junior vester delt ut til aldersgruppen 8-12 år

- 1000 påmeldte i Rail Jam konkurranse 12-15 år

- Mye bra brettkjøring til inspirasjon i eldste aldersgruppe 15 + år

Ca 4500 deltagere i 4 forskjellige aldersgrupper har deltatt i Burton Mountain Festival sesongen 2017!

Ca 40 000 personer har blitt eksponert for festivalen on-site som publikum eller gjest i anlegget hos 10 utvalgte destinasjoner gjennom vinteren. (statistikk fra aktuelle anlegg)

Burton Mountain Festival har hatt faste ukentlige promo spots på KISS radio og radio Norge. Hver uke gjennom hele vinteren har 600 000 lyttere fått med seg Burton Mountain Festival budskap. Takk til KISS radio for strålende innsats og godt samarbeide.

Over 350 000 personer har blitt eksponert for Burton Mountain Festival gjennom film og bilder produsert og publisert i forkant og etterkant av hvert event per destinasjon. Tallet inkluderer organiske poster og betalte annonser.

Burton Mountain Festival slår et slag for aktivitet og et bevisst kosthold. Vi tror på det å komme seg ut å være i aktivitet med familie og venner, på en morsom, spennende og lærerik måte. Burton Mountain Festival legger til rette for dette sammen med utvalgte norske vinter destinasjoner. Festivalen er et tilbud til alle barn, unge og familier som ønsker et annerledes og utfordrende tilbud gjennom hele vinteren.

Ønsker med dette alle en god sommer og en strålende ferie!

M - Miljø

A - Aktivitet

G - Glede

I - Inkludering

Burton Mountain Festival skaper MAGI rundt i utvalgte norske destinasjoner gjennom vintersesongen!

Sees igjen til neste år folkens :)

Div filmer fra årets festival her: Fast Forward Youtube konto

Takk til våre flotte partnere og venner:

Land Rover NorgeRøde korsSparebank 1Japan PhotoCasio G-ShockNJIE NorgeGarmin NorgeAS VidsjåNitedals hjelpestikkerBerryWhiteGrøstad gårdReklameserviceBalholmKISS Radio NorgeGenevaTedragenHoppestad gård, Engers lefsebakeri

I Fast Forward Management & Event klekker vi ut de sprekeste ideene og utvikler de beste konseptene – og gjennomfører dem. Vi skaper opplevelser og oppmerksomhet, karrierer og merkevarer – vi skaper verdier!