Strømmen Storsenter

Camilla Pihl til Strømmen Storsenter

Pressemelding   •   sep 08, 2014 11:51 CEST

Den kjente bloggeren, modellen og designeren Camilla Pihl har nå designet sin egen skokolleksjon. Torsdag kommer hun til Strømmen Storsenter.

Bianco by Camilla Pihl heter skokolleksjonen som lanseres i disse dager, og torsdag mellom 14 og 16 er designeren på Bianco Footwear på Strømmen Storsenter for å fortelle mer om sin kolleksjon. Da vil også kunder ha muligheten til å møte den populære designeren.

Kolleksjonen består av lekre sko i sort med en liten rocka twist. Skoene har blitt produsert på europeiske fabrikker og kommer i eksklusive skinnkvaliteter. Fokuset har vært på detaljer, gode lester og komfort.

- Jeg har alltid vært en stor fan av Bianco og er glad for muligheten til å designe min egen kolleksjon, sier Camilla Pihl.

Kolleksjonen består av 7 ulike modeller. Den perfekte bikerbootsen, et par ankelboots med stiletthel, to par støvletter med høyt skaft og to par flate ankelboots der den ene kommer i to ulike skinnkvaliteter. Prisene varierer fra 1199 kroner til 2299 kroner. Skoene vil være tilgjengelig i samtlige Bianco butikker og på shop online fra 11. september.

- Designprosessen har vært fantastisk! Jeg startet med et såkalt moodboard og drømmen om de perfekte skoene. Bianco har gitt meg frie tøyler og jeg har fått lage drømmeskoene. Dette er sko som man faktisk kan bruke, og som ikke bare står på en hylle og ser pene ut, avslutter Camilla.

Strømmen Storsenter er Norges største kjøpesenter i antall butikker. Etter nyåpningen den 25. oktober 2012 har senteret 203 butikker fordelt på 65 000 kvadratmeter. Strømmen Storsenter har det største butikkutvalget innen mote, sport og interiør i Norge, og er en del av Olav Thon Gruppen.