CatalystOne Solutions

CatalystOne springer inn på Gaselle-listen til Dagens Næringsliv

Pressemelding   •   des 11, 2013 10:24 CET

CatalystOne Solutions er utnevnt til Gasellebedrift av Dagens Næringsliv, og regnes dermed som et av de raskest voksende selskapene i Norge.

- Vår vekst bekrefter at norske oganisasjoner i større grad ønsker systematisk utvikling av medarbeideres prestasjoner, talent og potensiale og ser teknologi som en viktig brekkstang
for å lykkes
, sier daglig leder Avtar Jasser -  i en kommentar til utnevnelsen.

CatalystOne Solutions har utviklet, i tett samarbeid med egne kunder, en enkel og brukervennlig software som støtter et bredt spekter av HR- og ledelsesprosesser.

Daglig leder er Avtar S. Jasser. Han ble tidligere i tildelt den prestisjetunge utmerkelsen Top10 2012 av Leadership Foundation.

Gasellelisten

Gasellelisten er en årlig kåring utført av Dagens Næringsliv. Kriteriene for å
komme med på listen er følgende:

• · Minst doblet omsetningen over fire år
  • · Omsetning på over en million første år
  • · Positivt samlet driftsresultat
  • · Unngått negativ vekst i noen av årene
  • · Vært aksjeselskap

Se videoen "Dette er gasellene"

Om CatalysteOne Solutions

Fra CatalystOne Solutions får du en helhetlig og brukervennlig softwaresuite og spisskompetanse innen området Talent- og Prestasjonsledelse. Basert på mer enn 10 års erfaring og kunnskap hjelper vi våre kunder til å skape fremragende resultater gjennom systematisk utvikling av medarbeidernes prestasjoner, talent og potensiale. Kundenes behov og innspill er en viktig drivkraft i utviklingen av vår kompetanse, metodikk og våre produkter.

CatalystOne Solutions har kontorer i Oslo og Stockholm, samt utviklingsavdelinger i Sandefjord og Chandigarh (India).