Drabant Music

CC Cowboys med ny låt

Pressemelding   •   okt 07, 2016 08:41 CEST

I dag slippes endelig den nye singelen til CC Cowboys. Låta heter «Perfekt Normal» og er spesialskrevet til filmen Børning 2 som har premiere neste helg. Hør den i SpotifyTidal eller iTunes!

I fjor kunne CC Cowboys feire 25 år som band og kvalitetsleverandør av norsk rock. De kan regnes for å være et av norges aller største og mest populære band og har evnet å skape hitlåter på hvert eneste album siden starten. Det er ikke mange band som knekker koden på hvordan man skal fornye sitt publikum, men det kan Cowboysene skryte på seg å ha gjort – for musikken deres når ut og treffer på kryss av flere generasjoner.

Magnus Grønneberg, Jørn Christensen, Per Vestaby, Agne Sæther og Kyrre Fritzner har sammen oppnådd en rekke utmerkelser, fått tildelt både gull- og platinatroféer, samt fått publikum til å synge med for full hals på de tusenvis av konsertene de har spilt landet over.

Denne høsten er de ute på turné og har allerede spilt på Rockefeller, Stavanger Kulturhus og USF Verftet. Du har fortsatt mulighet til å se de live på følgende steder:

14. oktober - Studentuka, Ås
15. oktober - Norsk Akevittfestival, Gjøvik
20. oktober - Byscenen, Trondheim
21. oktober - Byscenen, Trondheim
22. oktober - Storefjell Resort Hotel, Golsfjellet

// Følg CC Cowboys på Facebook for oppdateringer //

Drabant Music er et nyoppstartet plateselskap som jobber med CC Cowboys, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Tommy Tokyo, Natasja Holmboe, Zuma, Narum og Waaktaar & Zoe.