Dermalogica

Clear Start fra Dermalogica gir ung hud fuktighet

Pressemelding   •   mai 08, 2014 09:00 CEST

Ung hud trenger fuktighet samtidig som man skal motvirke blankhet og bekjempe kviser. Dermalogicas Clear Start er en serie rettet mot ung og utbruddsdisponert hud, og har tre ulike fuktighetskremer som kan brukes natt og dag.

Daytime Treatment: Denne daglige, lette fuktighetskrem kombinert med kraftig kvise-behandling, dreper bakterier for å stoppe utviklingen av kviser før de dukker opp. Størrelse: 60ml.

Matte Moisturizer SPF 15: En fuktighetsgivende formel som inneholder botaniske ekstrakter som absorberer talg i fete områder som nese og panne, for å gi en matt hudoverflate. SPF beskytter mot UV-stråler som kan forverre kviser og gi mørke flekker. Kan brukes alene eller etter påføring av Daytime Treatment. Størrelse: 60ml.

Overnight Treatment: Våkn opp til en klarere hud. Denne usynlige behandlingen absorberes raskt og vil deretter jobbe hele natten for å bekjempe kviser. Sov godt mens den renser, for å sikre deg klarere hud når du våkner. Mindre tilstopninger, færre kviser og redusert rødhet.Størrelse: 60m

Når Dermalogica møter din hud, redefineres hudhelse. Dermalogica er det foretrukne valget blant hudpleieeksperter og forbrukere verden rundt. Hvorfor? Fordi vi i over 25 år har vært dedikert til å skape resultater innenfor hudhelse gjennom utdannelse, innovasjon, og anbefalinger fra profesjonelle hudpleieeksperter.

Dermalogica distribueres av Skintific AS i Norge. For mer informasjon kontakt presseansvarlig Trine Sundene Marthinsen på trine.marthinsen@skintific.no eller på tlf. 966 25 573