Coca-Cola Enterprises Norge AS

Coca-Cola inviterer til førjulsstemning på Jernbanetorget

Pressemelding   •   des 19, 2015 08:52 CET

(Lørenskog, 19. desember) Førstkommende søndag gjør Coca-Cola området foran Østbanehallen om til et juletorg.

Fra klokken 14 blir det skikkelig julestemning med hest og kjerre, og selveste Holidays are coming-traileren vil være tilstede. Dette er traileren som er kjent fra den ikoniske julereklamen – se den HER.

Det arrangeres et spektakulært julelysshow på veggen av Østbanehallen flere ganger i timen fra klokken 16 til klokken 20, og i trehytta kan man sende en hyggelig hilsen til familie og venner – som så blir vist på storskjerm.

I tillegg bidrar høyballer, levende lys, snø, bålpanner og girlandere til å skape et koselig juleområde for hele familien.

For første gang i Norge kommer også Coca-Cola til å ha en pop up store, med artikler som passer godt som siste-liten-julegaver for alle som samler på slike.

Om Coca-Cola Enterprises Norge

The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. På verdensbasis har Coca-Cola mer enn 400 ulike produkter. I Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926, og Coca-Cola bygde sin første fabrikk i Norge i 1997/98. Siden 2010 har Coca-Cola Enterprises Norge AS hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge, mens Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola, Coca-Cola zero, Coca-Cola life, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Urge, TAB X-tra, Bonaqua, Powerade, Nestea, Minute Maid, Burn, Urge Intense, Kuli og CHAQWA. Coca-Cola Enterprises AS har til sammen ca. 700 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har 9 ansatte i Norge. Se www.coca-cola.nofor mer informasjon eller vår nettside for samfunnsansvar: http://cceansvar.no/

Se www.coca-cola.no for mer informasjon eller vår nettside om samfunnsansvar: http://cceansvar.no/