ComAround Norway AS

ComAround gjorde det sterkt i 2010.

Pressemelding   •   feb 11, 2011 16:20 CET

Den positive utviklingen for ComAround fortsetter. Vi kan se tilbake på enda et år med god vekst både i Norge og internasjonalt.

Vi oppsummerer 2010 med en omsetnings- og resultatøkning på mer enn 25 % sammenlignet med året før.

De viktigste årsakene til den gode veksten og det sterke resultatet, er et tilnærmet hundre prosent gjenkjøp hos våre avtalekunder og en god tilstrømming av nye kunder.

Dette gjør 2010 til vårt beste år så langt, noe som skaper gode forutsetninger for videre utvikling. Vi ser for oss et spennende 2011 med fortsatt satsing på nye markeder.

Vi ser en fortsatt sterk etterspørsel etter nettbaserte supporttjenester, og vi er overbevist om at 2011 blir et minst like sterkt år.

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.