Dynatrace

Compuware lanserer gratis løsning for ytelsesmonitorering for native iOS og Android mobilapplikasjoner

Pressemelding   •   jun 28, 2013 14:17 CEST

Moderne mobilapplikasjoner har blitt mer forretningskritiske nå som forbrukerne stadig benytter mobilenheter for elektroniske transaksjoner. En studie gjort tidligere i år viser at 85 % av deltagerne foretrekker mobile applikasjoner fremfor mobile nettsider, da de oppfattes som mer praktiske, raskere og enklere å navigere. Av disse hadde litt over halvparten opplevd et problem med applikasjonen enten i form av krasj, treg eller ingen oppstart. Brukerne godtar ikke problemer ved mobile applikasjoner og vil forlate den etter bare en til to mislykkede forsøk. Gjennom ytelse-, krasj- og bruks-analyser får du muligheten til å ta bedre beslutninger når du skal gjøre forbedringer på din mobile applikasjon.

Gratisversjonen leverer verdi på tvers av avdelinger i mobil utvikling, testing og produksjon og kan enkelt tas i bruk på få minutter. Her får du mulighet til å optimalisere, feilsøke, samt styre forretningskritiske mobilapplikasjoner. Løsningen gir også umiddelbar innsikt til sluttbrukerens reaksjonsevne, krasjrapporter, analyser av geografi, operatør og mer.

For å få tilgang til gratisversjonen av applikasjonsmonitorering, registrer deg her.

Om Compuware:

Compuware har i over førti år levert programvare, ekspertise og løsninger for å forbedre produktiviteten for bedrifter verden over ved å optimalisere tilgjengelighet og ytelse. Compuware har over 7 100 kunder over hele verden, blant annet Google, Facebook, Yahoo, LG, Logitech og Adobe. For mer informasjon, se www.compuware.com

Om Compuware APM:

Compuware APM er den markedsledende løsningen for optimalisering av web, non-web, mobil, streaming og skyapplikasjoner. APM tilbyr markedets eneste enhetlige dekning av APM gjennom hele applikasjonsleveransekjeden.  APM løsningene hjelper kunder å levere proaktive problemløsninger for å oppnå kundetilfredshet, øke time-to-market for nye applikasjonsfunksjoner, samt redusere forvaltningskostnadene gjennom analyser og avansert APM automatisering.

Compuware APM har mer enn 4000 kunder verden over og er en av lederne i “Magic Quadrant for Application Performance Monitoring” fra Gartner. For å lese mer om Compuwares lederrolle i APM markedet, trykk her.

Følg Compuware APM på: