Coop Norge

Coop starter sommersesongen

Pressemelding   •   mar 19, 2012 08:53 CET

Denne uka er det kampanjestart for Coops sommerkampanje «Miks 3 for 69». I første omgang er 65 produkter som er perfekte til påske, på vei ut i Coop-butikkene, og med dem erklæres sesongen for startet.

Coops sommerkampanje «Miks 3 for 69» varer til slutten av august. I tillegg til de 65 produktene som lanseres nå, vil det bli introdusert mange nye produkter utover sommeren. Totalt får kundene ca. 100 produkter, både matvarer og non-food, å velge mellom.

- De viktigste grunnene til at vi nok en gang satser på «Miks 3 for 69» er at kundene våre kjenner og liker konseptet svært godt og applauderer nytten i å kunne mikse tre produkter – slik at alle får noe de har lyst på. Denne kampanjen gir kundene mange gode grunner til å velge Coop hver gang de skal handle, sier senior merkevaresjef Marte Haugstad i Coop Norge Handel.

God utvikling
I løpet av de siste årene har Coop tatt solid eierskap til kampanjebegrepet «Miks 3 for 69». Dette er 5. gang kampanjen gjennomføres, og kjennskapen er nå meget høy blant norske forbrukere. For å sikre god gjenkjennelse ved årets kampanje har Coop valgt å videreføre fjorårets pakningsdesign.

Se bilde av noen av de ferske «Miks 3 for 69»-produktene under.