TUI Norge

Cuba – Dit «alle» skal før det er for sent

Pressemelding   •   apr 07, 2016 07:00 CEST

- Cuba er hottere enn noen gang, og tilbakemeldingene fra våre kunder er at folk vil oppleve denne historiske skatten «før det er for sent», sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i TEMA.

Økning på 146 %

TEMA arrangerer skreddersydde opplevelsesreiser til store deler av verden og har hatt Cuba som en viktig del av programmet i mange år. Denne sesongen har etterspørselen etter Cuba økt med utrolige 146 % sammenlignet med samme tid i fjor, og flere av høstens reiser er allerede fullbooket.

- Jeg liker å beskrive Cuba som vidunderlig imperfekt, og det er akkurat den siden av Cuba våre gjester får oppleve når de reiser med oss. Det kan hende du får kylling og erter til alle måltider, og det er få vestlige produkter å oppdrive, men det er jo nettopp derfor man reiser hit. Man vil ha noe man ikke får oppleve noe annet sted. Jeg skjønner godt at folk vil se det autentiske Cuba «før det er for sent», sier Stefan Maurbakken, Product Manager i TEMA.

TEMA har mer enn 17 avganger til Cuba fra Oslo neste høst. Pris fra 28.498,- per person .

Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0006186

Les mer om TEMAs Cuba-reiser her : http://www.tema.startour.no/reiser/Nord-Amerika/Cuba/Cuba--en-isolert-skjonnhet/

Om Tema

Siden 1971 har TEMA arrangert spesialreiser for eventyrlystne nordmenn, og vi kan i dag tilby mer enn 100 reiser i 6 verdensdeler. Våre kunder kan velge mellom spennende rundreiser, safari, mat- og vinreiser, elvecruise, storby- og weekendreiser, familiereiser og aktive turer på sykkel og til fots. Som oftest er det skandinaviske grupper - det vil si at deltakerne på reisen er norske, svenske og danske. Teamet som arbeider og produserer TEMAs reiser har god kunnskap om de land og områder vi reiser til og alle turer produseres fra A til Å av våre egne produsenter. TEMA er en del av TUI Nordic og verdens største reisekonsern, TUI Group.