ComAround Norway AS

David Aadne styrker ComAround i Norge

Pressemelding   •   jan 18, 2010 09:47 CET

ComAround åpner kontor i Norge og rekrutterer David Aadne som sist kommer fra Stretto AS. Med et kontor i Oslo og rekrutteringen av David Aadne øker ComAround sit nærvær i det norske markedet. Vi kommer til å møte mange flere norske selskaper og samtidig gi våre eksisterende kunder en økt service. Norske kunder som allerede bruker ComArounds tjenester for support via selvbetjening er blandt annet Statoil ASA.

David Aadne som tidligere blandt annet har jobbet med salg av software og tjenester innen IT kommer fra Stretto AS.

Hva gjorde at du valgte ComAround?

- Jeg så etter et selskap med tjenester som jeg kunne identifisere meg med. Tjenester som gir en tydelig nytte i form av Return of Investment og økt service. Det føles også bra at ComArounds tjenester på mange områder ligger nære det tjenester jeg leverte i min tid hos Stretto As.

Hvordan er det å jobbe for et svensk selskap i Norge?

- Det føles veldig bra og jeg tror det er helt riktig timing å ta ComArounds tjenester til Norge nå som selvbetjening som fenomen gjennomgår en revolusjon i Norge og synes i alle slags sammenhenger. Man tenkter rett og slett mye selvbetjening som konsept i Norge der man kan se det innført på f.eks flyplasser, tog, matbutikken og arbeidsplassen. Dessuten så er Norge et helt ubearbeidet marked når det kommer til ComArounds tjenester innen webbasert selvbetjening.

Hva er dit inntrykk etter dine første dager på jobb hos ComAround?

- Det føles gøy og ComAround har et gjennomarbeidet konsept basert på mange års erfaring som bare venter på å bli realisert i Norge. Jeg synes at ComAround som selskap har en god sammensetning bestående av utviklere, selger samt levering og support resurser. Jeg liker at det er et sterkt kunde fokus samt fokus på å være best innen en begrenset nisje.

Hva viste vi ikke om deg?

- Jeg driver egentlig med det meste. Jeg liker blandt annet å sykle det klassiske sykkelrennet " Styrkeprøven" fra Lillehammer til Oslo som er 190 km.

Hvis du ønsker et besøk av David i Norge eller vil vite mer om ComArounds tjenester i Norge så kontakt gjerne David direkte.

David Aadne, Key Account Manager Norway
david.a@comaround.com

Magnus Holmqvist, CEO - ComAround Scandinavia AB
+46(0)708580154
magnush@comaround.se

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.