AURORA GROUP NORGE AS

Del på strømkilden med PocketCell™ Duo fra Innergie

Pressemelding   •   jun 14, 2013 09:45 CEST

Med PocketCell™ Duo kan du lade to enheter samtidig, uansett hvor du er.

Hvor ofte går mobilen din eller nettbrettet tom for strøm? Og når du endelig finner både laderen og ledningen og kobler dem til, er det første du hører noen som sier "kan jeg låne laderen din? Jeg er også snart tom for strøm". Nå har Innergie, skaperne av PocketCell, gjort det alle har bedt om. De har laget et produkt som ikke bare lader enheten din, men også en enhet til – samtidig.  Og ikke bare hjemme eller i bilen, men overalt. Nye Innergie Pocketcell Duo er en ultrakompakt oppladbart batteripakke med 6800 AMH kapasitet, det er nok til å lade en smarttelefon fire ganger.

Ytterst allsidig – 3 i 1 – Magic Cable Trio

Med Innergie PocketCell Duo får du mer frihet enn noensinne. Den har to innebygde USB-porter kombinert med den kritikerroste ledningen Magic Cable Trio. Denne ledningen har en Apple-kompatibel kontakt i tillegg til micro USB og mini USB, slik at du ikke trenger å lete etter den riktige laderen lenger.  Det gir deg frihet til å koble til over 10 000 forskjellige USB-oppladbare enheter når som helst og uansett hvor du befinner deg.

Smart ladning

Den intelligente enheten er designet til å oppdage hvilken USB-port som brukes og hvor mye strøm som er nødvendig for å øke batterilevetiden på den mobile enheten som lades. Uansett om du bruker én eller begge USB-portene på PocketCell Duo, så leverer den bare så mye ladestrøm som er nødvendig, og slutter automatisk å lade når enheten er fulladet. Når du trenger å lade opp PocketCell Duo, kobler du den bare til en bærbar PC, en stikkontakt eller strømuttaket i bilen.

Mobiltilbehør som gir mange timer ekstra batterilevetid til to enheter

PocketCell Duo vil gi deg mange timer ekstra brukstid av din mobile enhet, inkludert iPad og andre nettbrett, iPhone, Android- og Blackberry-smarttelefoner, samt mange andre USB-oppladbare bærbare enheter, som iPod, kameraer, spillkonsoller og mediespillere.

iPod - 150+ timer
iPhone - 52+ timer
iPad - 7+ timer
Smarttelefon - 30+ timer
HTC/Blackberry - 30+ timer
Nettbrett PC - 5+ timer
MP3-spiller - 220+ timer
Spillkonsoll - 20+ timer

Lommeformat – perfekt på reisen

Med sin stilige design veier PocketCell Duo bare 132,5 gram, og er et mobiltilbehør som alle som lever livet på farten ikke har råd til å være foruten. PocketCell Duo får enkelt plass i en håndveske eller en PC-veske, og garanterer deg lengre bruk av dine ulike bærbare enheter uansett hvor du er.

PocketCell™ Duo er i salg i Norge fra juli 2013 til en veiledende pris på kr 999,00.

Du kan finne ut mer om Innergie og våre strømforsyningsløsninger på www.myinnergie.com.

Til redaksjonen:

Anmeldereksemplarer utleveres ved henvendelse

Om Innergie

Innergie er en ledende leverandør av strømforsyningsprodukter og strømløsninger for forbrukermarkedet.

Innergie er grunnlagt i 2008 og bygger på arven til Delta Group, en verdensleder innen strømforsyning med nesten 40 års erfaring med avansert teknologi. Med virksomhet i USA, Canada, Brasil, Europa, Taiwan, Singapore, Thailand, Japan og Kina, er Innergie et multinasjonalt selskap med et internasjonalt perspektiv. Innergie fokuserer utelukkende på forbrukermarkedet, og med sin kompetanse innen kompakt strømteknologi kan de skape og produsere energieffektive strømadaptere og innovative strømforsyningsløsninger. Med brukervennlige strømforsyningsprodukter og universelle strømløsninger er Innergie dedikert til å holde folk rundt om i verden oppkoblet hver dag.

Aurora Group markedsfører og distribuerer en rekke kjente og attraktive merkevarer innen tilbehør for forbrukerelektronikk i Norden, med vekt på kategorier som audio/video, data, mobil og hvitevarer.