EuroFlorist Norge

Den eneste e-julegaven som leveres samme dag

Pressemelding   •   des 13, 2013 15:05 CET

Men det finnes en bransje som leverer samme dag. Hvis du bestiller en blomsterlevering hos Euroflorist før 12:00 på hverdager og 10:00 lørdager, kan vi levere din blomstrende hilsen på dagen.
At vi på Euroflorist har lykkes med rakettraske leveringer er fordi vi har et nettverk av profesjonelle florister over hele landet. Når våre kunder foretar en bestilling i EuroFlorists nettbutikk formidler vi straks bestillingen videre til en av våre blomsterbutikker. Floristen lager en bukett etter kundens bestilling for og deretter levere blomstene direkte til mottakeren.

Så nå ved juletidene, betyr det at du kan få din personlige julehilsen levert til nære og kjære i julen. Euroflorist tar imot bestillinger på juleblomster her frem til 23.desember, for levering til jul.

EuroFlorist's kunder kan også bestille en komplett julegave ved å legge en gave til blomstene. Vi tilbyr sjokolade, bamser , kort, vaser, dekorasjoner og muligheten til å legge en donasjon til ulike veldedige organisasjoner. En veldedighetsgave kommer naturligvis også direkte til mottakeren sammen med blomstene. Slik at mottaker får vite at du har donert i deres navn.

Om Euroflorist
Euroflorist er markedsledene innen blomsterlevering i Europa. Vi har et nettverk av profesjonelle florister i 12 europeiske land. Sammen vil vi hjelpe deg å sende blomster dit du vil, når du vil. Enten det er på tvers av byen, landet eller andre steder i verden .

Euroflorist sender mer enn 1,8 millioner buketter i året. Selskapet ble stiftet i 1982 i Malmö, og var den første i Sverige med å tilby blomsterlevering på Internett i 1995. Vi gjør det enkelt og sikkert å glede venner, familie, samarbeidspartnere og kollegaer. Hvem har du lyst til å glede i dag?