Fretex

Designersalg hos Fretex på Grünerløkka i Oslo

Pressemelding   •   sep 07, 2016 15:19 CEST

Vi inviterer til høstens store designersalg torsdag 8. september kl.18:00.

Denne kvelden ønsker vi å vise presse, bloggere og våre kunder hvor fantastisk mye fint Fretex får inn. Vi får i enda større grad enn før store mengder designertøy og -tilbehør, samt helt ubrukt tøy fra butikken med merkelappene på.

Vi som driver butikken har lang erfaring med bruktsalg fra Fretex Unika som tidligere lå i Markveien og har merket en stor oppsving i salg av brukte designervarer og vintage. Vi får både donasjoner fra fjorårets kolleksjoner og dyre merkevesker i god stand. Denne høsten har vi også fått donasjoner fra blant annet OnklP og de fjerne slektningene + Oslo Ess som kommer ut i butikken denne kvelden.

Som et alternativ til moteukene som foregår på høsten ønsker vi å vise kundene våre at det også er mulig å finne siste mote i bruktbutikker til veldig god pris.

Vi inviterer alle vår gode kontakter, kunder og nabolaget til å handle med 20 % avslag på alle brukte varer hele kvelden.

Under har vi samlet noen bilder av det som kommer for salg – her er det blant annet vesker fra merker som Louis Vuitton, Dior og Stella McCartney, silkesjal fra Hermes og Celine, sko fra Miu Miu, Louis Vuitton, Acne og Missoni.

Ta gjerne kontakt for en preview eller mer info på mail eller tlf. + følg oss på instagram @fretexgrunerlokka fremover for flere bilder.

Om Fretex

Fretex er Norges største bruktkjede og en viktig del av Frelsesarmeen Norge. Den første butikken åpnet i Kristiania i 1905 under navnet Elevator. Fretex er også Norges største attføringsbedrift. I dag er vi ca. 2000 personer som til daglig har vårt arbeid i Fretex, hvorav ca 1600 er på ulike attføringstiltak. Vi finnes i de fleste fylker hvor vi samarbeider godt med offentlige etater, næringsliv, givere og kunder.