DraUt.no

Det lille ekstra - levering hjem på dæren lille Julaften!

Pressemelding   •   des 20, 2013 13:43 CET

Julaften er kun få dager unna, og du har sikkert mer enn nok å gjøre for deg selv og de du er glad i. Og du har kanskje i likhet med mange andre noen gaver igjen på ønskelisten?
Postens tidsfrist for innlevering av pakker har gått ut og du har glemt den ene presangen til en slektning i Oslo og du gruer deg til å ta turen på kjøpesenteret.

DraUt.no leverer derfor varer hjem til deg som bor i Oslo på lille julaften og dagen før. (22. og 23. Desember.)

"DraUt.no ble på mange måter startet med en venners venner service, så dette er en helt naturlig utvikling for oss" sier daglig leder Christian Andresen i den ferske nettbutikken DraUt.no. "Vi er veldig spent på responsen. Vi har tatt ut et lagerført sortiment og lagt i en egen meny hos oss så våre kunder vet hvilke produkter som er tilgjengelig for hjemlevering. Vi har jo vår klare misjon, som er å få alle ut på tur i Norge og ikke ut i butikkene!"

Sosial profil
DraUt.no har muliggjort salg  av produkter for Stiftelsen Organdonasjon i nettbutikken ved å selge produkter på vegne av stiftelsen (uten vederlag for DraUt.no).
"Draut.no sier JA til organdonasjon" sier Christian. Det er et aktivt valg man må fortelle sine omgivelser om. Det er flere måter å gjøre det på, enten laste ned et digitalt donorkort til din smarttelefon eller fylle ut et donorkort. Vi ønsker jo også at du viser ditt standpunkt og støtter stiftelsen ved å kjøpe et armbånd eller refleksvest. Legg et armbånd ved julegavene du får levert på døren fra DraUt.no, så åpner du opp for den fineste gaven du kan gi i livet."

Hjemlevering.

Du kan velge leveringsdag 22.desember mellom 14 – 17 eller 23. Desember mellom 12 – 16, enten det er på jobb eller hjemme, så lenge det er i Oslo. Tjenesten koster 250,- og velges i kassen på www.DraUt.no

For mer informasjonChristian Andresen – 918 88797 – christian@draut.no

Om DraUt.no
DraUt.no AS ble startet i garasjen som alle gode gründerbedrifter, og er nominert til årets nykommer av prisjakt.no. Vi finner produkter vi selv liker å benytte på tur og vil selge disse til dere også. Vi er opptatt av ekte turglede, enten det er i vannet, på fjellet eller i byen, uavhengig om du foretrekker å bevege deg til fots, på sykkel, biltur eller båttur. Vi liker å være ute. Hvis du også liker nytt innovativt utstyr, norsk kvalitet og tradisjon kan du følge oss her:

Produktene vi tar inn vil vi skal stå for kvalitet, gjerne norsk som våre Samekniver men også  anderledes produkter som BioLite Stove hvor du kan lage mat og lade iPhone. Et annet produkt vi liker er pipekjeler. med Kelly Kettle pipekjeler så kan du varme vann veldig raskt med det du har av brennbart materiale. Duslipper å ta med det brenselsflasker med fosilt brensel.

Pipekjelene er også fine med tanke på bålforbudet vi har i Norge store deler av året. Med Kelly Kettle så kan du varme mat sikkert. les mer om bålforbud her

Hvis du også liker nytt innovativt utstyr OG kvalitet og tradisjon kan du følge oss her: