Devold

Devolds nye kolleksjon - Høst/ vinter 2013/14

Pressemelding   •   aug 29, 2013 10:00 CEST

Årets vinterkolleksjon fra Devold er basert på tradisjon og inspirert av stifinneren, som tør å gå nye veier for nyskapning. Vi bruker vår historie og tar vare på identiteten – samtidig sikter vi mot innovasjon i stil og i kvalitet.

Trendene forteller at økonomiske kriser fremmer behovet for å vende tilbake til naturen. Utendørsaktiviteter øker fordi vi kjenner en følelse av flyt, der vi glemmer tid og sted, når vi er omgitt av natur og i bevegelse. Ryggsekken er den nye IT-bagen.

Produktene våre har vært foretrukne av eventyrere på ekspedisjoner siden begynnelsen av det forrige århundret, og er det fremdeles i dag. Devold har lang erfaring med ekspedisjoner og kvalitetene på våre produkter kan du stole på under alle værforhold.

Se produktomtaler under Relatert materiale for mer konkret informasjon om hver av Devolds kvaliteter denne sesongen.

For ytterligere informasjon og flere bilder, kontakt vår markedsavdeling v/ Sofie Risjord Sletta.

Produktbilder kan også lastes ned via vår webside: www.devold.com

Devold of Norway AS er et uavhengig selskap med en lang historie som vi er svært stolte av. Vi har produsert kvalitetsklær med ull som råmateriale siden 1853, noe som gjør oss til den eldste produsenten av strikkede plagg i Norge. Selv om det i dag er snart 160 år siden Ole Andreas Devold grunnla bedriften, er målsetningen den samme – å skape klær av høy kvalitet som beskytter mennesker mot vær og vind.