NilsonGroup

Din Sko åpner på Brotorvet

Pressemelding   •   aug 29, 2012 11:25 CEST

Torsdag 30 august kl 09.00 åpner DinSko dørene til sin splitter nye butikk på Brotorvet senter i Bamble. Dette blir DinSko sin 34 butikk i Norge, og vi er stolte av å kunne fortelle at butikken også blir den første i Norge med det nyeste butikkinredningskonseptet til DinSko.

Butikken vil kunne by på et bredt utvalg av sko, både for dame, herre og barn, og vår dyktige butikksjef og hennes flinke team ønsker alle nye kunder velkommen,

Butikken kommer ved åpning til å være smekkfull av lekre og spennende høstnyheter, og fra og med torsdag 30 august  - lørdag 1 september feirer vi nyåpningen med masse spennende og gode tilbud til alle som kommer inom.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Ive D Mikkelsen, Landssjef Din Sko Norge
Mail : Ive.mikkelsen@nilsongroup.com
Tlf + 47 90982317

NILSONGROUP er Skandinavias ledende skokonsern med butikkonseptene DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns og Radical Sports samt franchisebaserte Ecco shops. Med over 300 butikker i Sverige, Norge, Finland og Danmark omsatte NILSONGROUP for SEK 3 milliarder i 2011. Med en uslåelig kombinasjon av varemerker i stadig utvikling fortsetter selskapet å ekspandere.
We put feet first.