Ving Norge AS

Direktefly fra Oslo til Mexico med Ving

Pressemelding   •   feb 26, 2010 06:00 CET

Kommende vinter tilbyr Ving charter fra Oslo til Playa del Carmen i Mexico annen hver mandag fra 29. november 2010 til og med 21. mars 2011. Charter til Mexico er tilbake i Ving programmet fordi det er økende etterspørsel etter Karibiske reisemål på vinteren. Det ser vi på salget vårt av reiser med rutefly til Karibia, kommenterer Ving-sjef Gunnar Grosvold.

Det blir avreise fra Oslo mandag 0800 med ankomst i Mexico 1325 lokal tid. Hjemreise 1525 med ankomst Oslo tirsdag morgen 0905. Med syv timers tidsforskjell gir det en flytid på 12 timer og 25 minutter. Flyet lander i Cancun som ligger 55 km nord for Playa del Carmen. Transfer sydover til Playa del Carmen tar ca en time. Flytype Boeing 767.

Playa del Carmen er kjent for sin kritthvite korallstrand, dykking på revene utenfor kysten og interessante utflukter til kulturminnene på Yucatanhalvøya.

Salgstart er torsdag 4. mars. Frapris for kun flyreise er 6.995,- om reisen kjøpes på nettet (inkl 100 kroner nettrabatt).

Les mer om Ving sitt tilbud til Mexico her