Hageselskapet

Direktør Mona Farago slutter i Hageselskapet

Pressemelding   •   feb 28, 2011 10:05 CET

Direktør Mona Farago slutter etter seks år i Det norske hageselskap for å begynne i ny jobb 2.mai 2011. Hageselskapet søker nå en samfunnsengasjert, utadvendt og inspirerende leder til å videreutvikle organisasjonen.

Stillingen er utlyst og søknadsfrist er 10.mars 2011.
For ytterligere informasjon om Hageselskapet se; www.hageselskapet.no

Kontakt direktør Mona Farago, 94009304, mf@hageselskapet.no og styreleder Ole Petter Vik, 90039303, ole.petter.vik@connect.no

Det norske hageselskap ble etablert i 1884 og er en landsomfattende frittstående, ideell kultur- og miljøorganisasjon. Hageselskapet har i dag 26 000 medlemmer og består av 370 lokallag og 19 fylkesavdelinger. Hageselskapets visjon er å ”bedre menneskers livskvalitet gjennom grønne opplevelser”. Dette søker vi å oppnå ved å fremme hageglede og grønt nærmiljø til det beste for det enkelte menneske, familien og samfunnet. Hageselskapet er utgiver av Norges eldste og største hagetidsskrift, Norsk Hagetidend. Hageselskapet har solid økonomi  og har 12 ansatte i administrasjonen i Oslo.

Kontaktperson(er):

Kommunikasjonssjef - Liv Opsahl Telefon:94009311 Mobil:90790679 E-post:liv@hageselskapet.no