e-BusinessForum

EBF e-BusinessForum | Norge lanserer den første grundige søkerguiden for løsninger og tjenester innen e-business området i Norge

Pressemelding   •   feb 07, 2013 14:44 CET

I Norge blir det stadig viktigere å vite hvilken valgt løsning eller service de ulike selskaper eller organisasjoner kan løse. I en stadig voksende og kompleks verden av tjenester og systemer bidrar e-BusinessForum til en bredere kunnskap om løsninger og tjenester som er tilgjengelige på markedet. EBG, som driver EBF e-BusinessForum | Norge, arrangerte i september 2012 en konferanse på Grand Hotel, og det ble klart, som vi allerede trodde-at behovet for informasjon på løsninger er stort.

EBG er derfor glad for å tilby en SøkerGuiden@e-BusinessForum | Norge, som gjør det enklere for privat og offentlig sektor å finne den løsning eller tjeneste som er nødvendig for virksomheten i dag og tiden fremover.

Se eksempel her;

EBG e-BusinessGuide er et uavhengig nordisk nettverk som har spesialisert seg på å føre diskusjoner rundt transaksjonsintensive forretningsprosesser som angår innkjøp, ordre, faktura og betaling. Som en av få bedrifter samler vi noen ganger per år mennesker fra ulike funksjoner for å diskutere utfordringer og muligheter til å effektivisere transaksjoner og prosesser. EBF e-BusinessForum | Norge kjører en blogg, holde konferneser og et søk guide på det norske markedet.