e-BusinessForum

EBG hälsar QlikView välkommen som Ekspert selskap för eBF | Norge, 2013!

Pressemelding   •   nov 05, 2013 14:00 CET

En nettverksdag der vi 13. November i Oslo utveksler erfaringer om og diskuterer fremtidens forretningsrelasjoner, forretningsprosesser og transaksjoner
I år fokuserer EBF Norge på Performance Measurement sett fra et end-to-end-perspektiv mellom kjøper og leverandør. Vi diskuterer fremtidens forretningsrelasjoner, forretningsprosesser og transaksjoner. Vi diskuterer både interne og eksterne relasjoner og prosesser og hvordan disse henger sammen. Denne dagen er rettet mot CFO, CPO, CIO og andre med ansvar for å utvikle hele og deler av det vi kaller ende-til-ende-prosesser mellom kjøpere og leverandør.

Velkommen Qlikview!

QlikTech (NASDAQ: QLIK) reveals meaning in data so people can act on it. The QlikView Business Discovery software platform and Qlik Customer Success Framework provide the people, technology and services to help organizations progressively optimize how they use data as a strategic resource. QlikView uses Natural Analytics™ to support the way our human curiosity naturally searches and processes information, revealing insights and enabling decisions in the process. From small businesses to the largest global enterprises, QlikView gives users the immediate insights they need and IT professionals the enterprise manageability and governance they require. Headquartered in Radnor, Pennsylvania, QlikTech has offices around the world serving approximately 30,000 customers in over 100 countries.

Read more about QlikView here: www.qlikview.no

Read more about eBF | Norway here: www.ebfnorge.eu

EBG e-BusinessGuide er et uavhengig nordisk nettverk som har spesialisert seg på å føre diskusjoner rundt transaksjonsintensive forretningsprosesser som angår innkjøp, ordre, faktura og betaling. Som en av få bedrifter samler vi noen ganger per år mennesker fra ulike funksjoner for å diskutere utfordringer og muligheter til å effektivisere transaksjoner og prosesser.