Edvantage Group

Edvantage Group fortsetter som leverandør for Hydro med fem års kontrakt

Pressemelding   •   feb 25, 2010 09:55 CET

Oslo, Norge - 24 Februar 2010 - Edvantage Group, et e-læring selskap og tilbyder av Managed Learning Service, har signert en fem års kontrakt med Hydro, en global leverandør av aluminium og aluminiumprodukter.

Hydro har et langvarig samarbeid med Edvantage Group og har vært kunde i over seks år. Den nye fem års-kontrakten omfatter Learning Gateway Enterprise; Edvantage group's SaaS (Software-as-a-Service) baserte Learning Management System og støttetjenester.

"Vi er glade for at Hydro fortsetter å samarbeide med oss for de neste fem årene, sier Sølve Johannessen,Managing Director i Edvantage Group Norge. "Gjennom årene har vi blitt mer og mer en partner til Hydro på sin læringsplattform. Denne nye kontrakten viser at vi har levert god service gjennom dette forholdet. "

"Vi har seks års erfaring med Edvantage Group's Learning Management System, Learning Gateway og over 30.000 kurs fullført, med et mangfold av programmer, siden starten.Det er en pålitelig og allsidig løsning som tillater oss å vokse inn i framtiden, sier Rolf Norgren, leder for Corporate Human Resources i Hydro.

[SLUTT]

Om Edvantage Group
Edvantage Group er en Managed Learning Service som tilbyr én-kilde til bedriftens e-læring ". Selskapet kombinerer faglig ekspertise, læring systemer og programvare, innhold og tilpassede tjenester for å hjelpe kunder med å utvikle ansattes kompetanse og forbedre ytelsen. Edvantage Group serverer lokale, multinasjonale og globale organisasjoner fra kontorer i hele Norden, Benelux og UK.For mer informasjon vennligst besøk www.edvantagegroup.com

Om Hydro
Hydro er en global leverandør av aluminium og aluminiumprodukter, med virksomheter innen vannkraft og solenergi.

* Juridisk navn: Norsk Hydro ASA
*  Etablert: 1905
* Forretningsområder: Primær Metall, Metal Markeder, Valsede Produkter, Ekstruderte produkter, Energi

* Antall ansatte: 20.000