Apollo

Ekstraavganger til Bulgaria fra Lakselv

Pressemelding   •   feb 23, 2010 12:32 CET

Apollo setter opp flere avganger til Bulgaria fra Lakselv sommer 2010

Reiselysten er stor i Nord-Norge og sydenflyene begynner å fylles. Nå setter Apollo opp ekstraavganger til Bulgaria direkte fra Lakselv. Bulgaria er en av sommerens store vinnere, et reisemål som er både billig og bra

Bulgaria har vært et populært reisemål for nordmenn i mange år. De siste årene er det åpnet flere nye feriebyer med lekre familiehotell, og dette har slått godt an i det norske markedet.

-
Bulgaria er et flott ferieland, med fantastiske strender, lekre hotell, sol, varme og ikke minst et reisemål det både er billig å reise til og feriere i, forteller Helen Begby, informasjonssjef i Apollo. Spesielt de nye områdene som Obzor, Sozopol og Nessebar er blitt populære fra Norge, sier Begby. Vi merker at reiselysten er på topp i Finnmark, og har stor pågang på direkteflyene våre til Kreta fra Alta og Bulgaria fra Lakselv. Med ekstraavganger til Bulgaria i august og september ligger alt til rette for en forlengelse av sommerferien.

Apollo har et bredt utvalg av feriesteder i Bulgaria, og med 53 ulike hotell fordelt på fem feriebyer finnes det noe for enhver smak.

Fakta:

Apollos direkte fly fra Finnmark sommer 2010:
Lakselv: Bulgaria 20 mai til  17 juni og ekstraavganger 19 august til 16 september.
Alta: Kreta fra 14 mai til 2 juli og fra 20 august til 8 oktober

For ytterligere informasjon, kontakt:

Helen Begby, informasjonssjef i Apollo på tlf. + 47 23 21 30 33 / 93063160
E-mail:  helen.begby@apollo.no
Nettsider: www.apollo.no

Apollo er en av Norges største turoperatører og er siden 1.januar 2001 et heleid datterselskap til det Sveitsiske reisekonsernet Kuoni. Selskapet ble kåret til Norges beste charterarrangør av en samlet reiselivsbransje under Grand Travel Award 2009. Den skandinaviske delen av konsernet heter Kuoni Skandinavia og inkluderer Apollo, Kuoni og flyselskapet Novair i Norge, Sverige, og Danmark. Kuoni Skandinavia har nærmere 900 medarbeidere og totalt 1.000 000 reisende til reisemål over hele verden. I Norge har Apollo kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim. I 2008 omsatte Apollo Norge for 1,8 milliarder kroner.