Orkla Confectionery & Snacks Norge

Ellevill smågodtglede hos Aibel

Pressemelding   •   des 18, 2013 12:34 CET

Det var mange som sto i smågodtkø da Nidar kom rullende inn med et smågodtstativ på hjul til de 500 ansatte i oljeserviceselskapet Aibel tirsdag.

Det to meter høye smågodtstativet var premien i høstens konkurranse for Nidar Smågodt.
–Familien Hauge kom nærmest i å tippe vekten på vår hemmelige pose med smågodt. Konkurransekonseptet var at premien skulle gå til en arbeidsplass, og far i familien ble den heldige som fikk ta i mot smågodtsstativet på sin jobb. Barna var de som hadde sendt inn svaret, så de fikk være til stede og var de første som fikk forsyne seg av det ferske smågodtet, forteller produktsjef for Nidar Smågodt, Christian August Stang.

–Et smågodtstativ på jobben er veldig populært. Så lenge det deles med alle er dette en fin oppmuntring i førjulstiden. Ryktet om smågodtstativet sprer seg nok fort, tror vinner Ottar Hauge, som regner med at den nyankomne smågodtbeholdningen på drøye 200 kilo får ben å gå på hos de 500 ansatte.

Orkla Confectionery & Snacks Norge består av de tidligere selskapene Nidar, Sætre og KiMs Norge. Selskapet, som ble etablert 1. oktober 2013, har sterke posisjoner innen snacks, godteri og kjeks i Norge.

Orkla Confectionery & Snacks Norge har 700 ansatte og produksjon i Trondheim og på Skreia.