Trigcom AS

Endelig er den her! BlackBerry med nordisk tastatur!

Pressemelding   •   mai 22, 2012 13:00 CEST

Endelig har RIM(Research in Motion) lansert BlackBerry telefoner særegnet for det skandinaviske markedet. BlackBerry har ikke endre sitt tastatur i fortiden, men på grunn av stor vekst i Nord Europa så har de gitt etter for etterspørselen.

Du har kanskje savnet "æøå" på  telefonen din? Vel, da må du få med deg denne nyheten! Som vist på bildet, har RIM integrert helnorskt tastatur på sine toppmodeller som Bold, Curve og Torch serien. Telefonene kan du se i vår nettbutikk!

Denne endringen er antakelig ment som en utstrakt hånd til det skandinaviske markedet, på lik linje med RIM sin satsning på sosiale medier(les:siste curve modell). Etter en resultatorientert satsning vil det være interessant å se hva slags oppslutning RIM vil kunne klare å oppnå i forhold til mobilmarkedet i tiden fremover. Kanskje dette er et skritt mot suksess i norden for RIM?

OM TRIGCOM
Trigcom tilbyr ledende telekommunikasjonsprodukter- og tjenester til privat- og bedriftsmarkedet i de Nordiske landene. Virksomheten drives gjennom de to forretningsenhetene World Wide Mobile Management (WWMM) og Mobile Device & Solution Sales (MDSS).

WWMM består av produkter, løsninger og tjenester for administrasjon av mobiltelefoner og nettbrett. Våre kunder kan velge at Trigcom drifter en komplett MDM (Mobile Device Management) løsning, eller at bedriften via egen server får tilgang på en MDM software løsning. Gjennom Trigcom Customer Support Center tilbys våre kunder assistanse og veiledning i forbindelse med oppsett og bruk av mobilenheter, om ønskelig 24 timer i døgnet, alle dager.

MDSS består av to salgskanaler. En fremtidsrettet internasjonal netthandelsløsning der våre kunder på en effektiv og lønnsom måte kan orientere seg om, og kjøpe markedsledende smarttelefoner, nettbrett og abonnement. I Oslo tilbyr vi - gjennom Trigcom Business Center - salg av de mest aktuelle smarttelefoner og nettbrett samt service og assistanse i forbindelse med bruk av slike enheter.