InCreo Interactive Creations AS

Enklere og raskere nettsider fra InCreo

Pressemelding   •   jan 11, 2010 15:31 CET

- Bedre , enklere og raskere: Det har vært målet også denne gangen, når vi nå lanserer vår tredje-generasjons publiseringsløsning, sier Hallgrim Bjørvik, gründer og daglig leder av InCreo (Interactive Creations). – Det positive er at både kunder og medarbeidere blir stadig mer bevisst på kvalitet og fleksibilitet. For et firma som vårt er dette godt nytt, sier Bjørvik, som ser for seg sterk vekst de kommende årene.

Handel over nettet øker stadig. Kravene til gode og selgende nettsider øker. Likeså forventningen til at løsningene er sikre og enkle, både for de som selger og de som skal kjøpe.

Mer enn teknikk
- Markedet forventer at vi som utvikler nettsider kan mer enn teknikken. Vi må forstå den enkelte kundens spesifikke behov slik at vi sammen kan lage skreddersydde nettløsninger som er attraktive og effektive. Og vi må kunne tilby publiseringsløsninger som kunden lett kan håndtere selv. Her ligger mye av nøkkelen til InCreos suksess de siste årene, sier Hallgrim Bjørvik, som kan vise til en imponerende kundeliste og Gulltaggen-diplomer i bransjens egen kåring av de beste.

– Vi takker selvsagt også kundene for vår suksess. InCreo insisterer gjerne på å være tett på kundene i idé- og utviklingsfasen, og i det gode møtet mellom oss og den enkelte kunde skapes ofte de beste løsningene.

Bjørvik og hans team på i alt 17 mennesker leverer i dag nettsider og e-handelsløsninger til mange firmaer som er tunge innen sine respektive bransjer, så som Bautas, Eplehuset, Thune og Oslo Sportslager. Omsetningen for 2009 ble litt over 15 mill kroner. Bjørviks vokseplaner for selskapet vil innebære nær en dobling av antall ansatte innen få år.

Presenterer løsningen i Oslo
Ifølge Bjørvik vil InCreos nye publiseringsløsning kreve lite opplæring, og den skal være svært selvforklarende. - En fleksibel løsning hvor det meste er mulig, både med tanke på design og teknisk funksjonalitet, sier han. – Vi gleder oss til å presentere løsningen for alle interesserte i Oslo-området på en åpen fagdag torsdag den 4. februar.

- I tillegg er publiseringsløsningen er svært godt tilrettelagt for søkemotorer, og vi har integrert webanalyseverktøyet Google Analytics. De som er litt kjent med dette vil allerede lukte at det kommer til å være enkelt å lage optimale løsninger og i tillegg måle resultatet, sier Bjørvik.

Om InCreo :
InCreo har spisskompetanse på rådgivning, webdesign, publisering- og e-handel og drift av webløsninger. Selskapet har 13 år fartstid i markedet, og er i dag lokalisert i Oslo, Trondheim og Bodø. I spissen for selskapet står gründer og daglig leder Hallgrim Bjørvik. Virksomheten høster lovord fra både kunder og bransje. Med 13 års erfaring kaprer InCreo stadig nye priser og diplomer for sine kreative og innovative løsninger. For tredje år på rad ble InCreo i 2009 tildelt to premier i Gulltaggen-kåringen, nettbransjens egen pris for de beste e-handelsstedene.

Torsdag 4. februar arrangerer InCreo åpen fagdag om web i Oslo for alle interesserte.