Epsilon

Epsilon vokser i Östergötland – målet er 100 konsulenter

Pressemelding   •   mar 19, 2012 16:03 CET

Epsilon, et av Sveriges ledende konsulentvirksomheter innen teknologi- og systemutvikling, fortsetter satsingen i Östergötland og gir ekspansive og høyteknologiske foretak i området tilgang til 12 000 nye spesialister og konsulenter. Epsilon regner med å ansette minst 75 nye konsulenter i Östergötland i løpet av de neste årene.

Epsilons satsing i Linköping i fjor hadde fokus på bransjene forsvar, telekommunikasjon og kjøretøy. Nå ønsker selskapet å videreutvikle tilbudet i Östergötland ved å åpne et nytt kontor i Norrköping.

– Vi har rammeavtaler med flere store og viktige kunder i regionen og gjennom kontoret i Norrköping ser vi frem til å komme enda nærmere energibransjen og offentlige sektor. Med vårt store nettverk kan vi raskt skaffe til veie kompetansen og volumet som regionen etterspør, sier Mats Boström, konsernsjef i Epsilon.

Epsilon har 1 600 ansatte og mer enn 12 000 uavhengige samarbeidspartnere og spesialister i nettverkene Future, Partners og Emeritus. Bedriften har sitt hovedkontor i Malmö og har 23 kontorer i hele Sverige, og nå også i Norrköping. Epsilon er også organisert i Norge med kontor i Oslo.

– Vi er i dag nærmere 25 konsulter i Östergötland, og målet er minst 100 konsulenter innen 3 til 5 år. Det finnes mange kvalifiserte personer i regionen som vi ser frem til å ansette, sier Leif Nordh, plassjef for Epsilon i Linköping.

For mer informasjon, kontakt:

Mats Boström, konsernsjef Epsilon
Mobil: +46 (0)703 79 07 45
E-post: mats.bostrom@epsilon.nu

Leif Nordh, plassjef Epsilon i Linköping
Mobil: 0709 – 75 95 02
E-post: leif.nordh@epsilon.nu

www.epsilonsolutions.no
www.epsilon.nu

Ut fra et nytt syn på konsulentrollen tilbyr Epsilon et bredt utvalg av ekspertise innen teknologi- og systemutvikling. Med en organisasjon som er nyskjerrig, våken og fleksibel, skaper vi løsninger som tilfører våre kunder, medarbeidere og nettverk betydelig vekstkraft.