Epson Norge

Epson lanserer markedets raskeste bærbare forretningsskannere

Pressemelding   •   nov 23, 2016 08:31 CET

Utmerket medieallsidighet, USB 3.0 SuperSpeed-tilkobling og en praktisk 20-arks dokumentmater

Epson lanserer to nye bærbare forretningsskannere - de raskeste på markedet. WorkForce DS-310 og DS-360W gjør det enkelt å administrere dokumenter raskt og effektivt når du er på farten. Og med en av de letteste og minste utformingene i sin klasse, kan de enkelt legges i en veske eller plasseres i en skuff, slik at mobile ansatte kan digitalisere dokumenter enkelt og raskt både på og utenfor kontoret uten problemer. Det innebygde batteriet og trådløs kommunikasjon på DS-360W gjør det til en virkelig bærbar skanneopplevelse uten kabler.

- Det er enkelt å skanne uansett hvor du befinner deg med disse bærbare forretningsskannerne. De er raskest på markedet1 med 25 sider i minuttet og har både tosidig og enkeltsidig skanning i 300 dpi i både farger og svart-hvitt. Skannerne har blitt enda mer effektive med USB 3.0 SuperSpeed-tilkobling og en 20-arks dokumentmater. Med innebygd batteri, trådløs tilkobling og lading på farten via USB kan du skanne hvor som helst, sier markedssjef Solfrid Dyrrdal Liland i Epson Norge.

Utmerket medieallsidighet

Begge modellene kan skanne en lang rekke medier, inkludert konvolutter og kort og papir mellom 52–230 g/m2. De er ideelle uansett hvor det er behov for å skanne og lagre papirdokumenter, for eksempel visittkort eller signerte skjemaer.

Trådløs tilkobling på DS-360W

Skann dokumenter enkelt til mobiltelefoner og nettbrett med trådløs tilkobling for en kabelfri opplevelse. I tillegg gjør batteri og muligheten til å lade enheten på farten den perfekt for ansatte som arbeider utenfor kontoret. Og når den brukes sammen med gratisprogramvaren Epson Document Capture Pro, kan den integreres sømløst i bedriftenes arbeidsflyt via de mest vanlige dokumentbehandlingssystemene. I kombinasjon med Document Capture Pro tilbyr DS-360W en rekke "skann til"-funksjoner, inkludert Scan-To-Cloud, skann til e-post og skann til SharePoint sammen med mange andre dokumentbehandlingsfunksjoner, som for eksempel strekkodegjenkjenning og støtte for sonebasert tegngjenkjenning av OCR-A / B.

WorkForce DS-360W og DS-310 er tilgjengelige fra januar 2017, til anbefalte utsalgspriser på hhv. kr 2.972 og kr 2.249 eks. mva.

Funksjoner

• Bærbar bedriftsskanner for å administrere dokumenter raskt og effektivt mens du er på farten
  • Den raskeste skanneren i sin klasse1 – skannehastighet på 25 sider i minuttet, både tosidig og enkeltsidig, i farger ved 300 dpi
  • Håndterer papirvekter fra 52 til 230 g/m2
  • Kan skanne en lang rekke medier, inkludert konvolutter, visittkort, kvitteringer og mer
  • Egen kortskanningsfunksjon for ID-kort, førerkort, medlemskort og mer
  • USB 3.0-kompatibel
  • Innebygd batteri (bare DS-360W)
  • Wi-Fi-tilkobling for enda større mobilitet (bare DS-360W)
  • 20-siders automatisk dokumentmater for raskere arbeidsflyt
  • Windows- og Mac-kompatibel
  • Lagre dokumenter som søkbare PDF-filer, Excel- og Word-filer og mer.
  • Epson Scan 2.0 og Document Capture Pro

Se pressemelding i pdf for fotnoter.

Om Epson
Epson er en global teknologileder dedikert til å koble sammen folk, gjenstander og informasjon med originale, effektive, kompakte og presise teknologier. Med et produktutvalg som omfatter alt fra blekkskrivere og digitale utskriftssystemer til 3LCD-projektorer, smartbriller, sensorsystemer og industriroboter, er selskapet fokusert på å drive frem innovasjoner og overgå kundenes forventninger innen blekkteknologi, visuell kommunikasjon, teknologi du kan ha på deg og robotikk.

Epson-konsernet, som eies av japanske Seiko Epson Corporation, har nærmere 73 000 ansatte i 91 selskaper rundt om i verden, og er stolt av bidraget til samfunnene hvor det driver virksomhet og arbeidet med å redusere miljøpåvirkningen.

Om Epson Europa

Epson Europe B.V. er lokalisert i Amsterdam og er konsernets regionale hovedkontor for Europa, Midtøsten, Russland og Afrika. Epson Europe har 1700 ansatte, og hadde en omsetning 1551 millioner euro i regnskapsåret 2014. http://www.epson.no

Miljøvisjon 2050