Bookkeeper Øst AS

Erik Lund AS og Bookkeeper Øst AS fusjonerer.

Pressemelding   •   jul 01, 2016 10:02 CEST

Styrker posisjon på Romerike innen regnskap, lønn og økonomisk rådgivning.

Bookkeeper AS er en av landets ledende aktører i regnskapsbransjen. Selskapet er totalleverandør av økonomiske tjenester innen regnskap og lønn med fokus på lokal tilstedeværelse, høy kompetanse og tidsriktige produkter.

- Å bli en del av Bookkeeper vil gi nye muligheter i markedet, og tilføre vårt fagmiljø ytterligere kompetanse, sier Erik Lund, eneaksjonær i Erik Lund AS. Jeg vil gå inn på eiersiden i Bookkeeper og ønsker å være med å bidra til å videreutvikle oss som selskap til beste for våre kunder.

En bransje i endring
Som for mange andre bransjer er regnskap og administrative tjenester i sterk endring og utvikling. Ny teknologi og tøffere konkurranse om kunder og ansatte preger bransjen. Arbeidsprosesser automatiseres og fokuset dreies fra produksjon til rådgivning. Ved å samle vår videre satsning ønsker vi å styrke et allerede sterkt økonomisk/administrativt fagmiljø i hele Romerike regionen.

Vi har satt oss høye ambisjoner om å videreutvikle vårt tjenestetilbud og vår virksomhet, sier Øyvind Hansen, daglig leder i Bookkeeper Øst AS.

For mer informasjon, kontakt:

Erik Lund, grunnlegger og eier i Erik Lund AS, 414 48 404
Øyvind Hansen, daglig leder i Bookkeeper Øst AS, 994 16 811

Bookkeeper er ditt lokale regnskapskontor. Det har vi alltid vært. Og det skal vi fortsatt være. Men nå med de beste tekniske løsningene og de flinkeste ekspertene. Slik gir vi deg bedre tid, bedre kontroll og bedre økonomi.

Vi skal gjøre regnskap og økonomi enkelt og gøy for kunder og ansatte. Vi leverer både regnskap, lønn og HR, og rådgivning til i underkant av 2000 kunder. Våre kunder er alt fra små familiebedrifter til store konsern. Vi er et landsdekkende byrå som per i dag teller 130 motiverte medarbeidere på 13 lokasjoner i 8 fylker.