Eniro

Får jeg penger snart?

Pressemelding   •   aug 31, 2013 17:02 CEST

Sultne studenter søker etter spenn på Gule Sider. Lånekassen var blant de søkeordene som økte mest i august.

- Det er alltid interessant å se hvordan årstidene gjenspeiler seg i de lokale søkene på Gule Sider. Høsten er studiestart, og mange studenter venter på pengene sine, sier leder for Gule Sider, Håvard Skaug.

Søkeordet som økte aller mest i august var byggefirmaer.

- August er en måned der mange gjør det de ikke fikk gjort i ferien. Oppussing av hjem og bolig er ting man gjerne utsetter, og mange søker etter lokale byggefirmaer til å hjelpe seg, sier Skaug.

1.  Byggfirma

2.  Opplysningen

3.  Varmepumpe

4.  Regnskap

5.  Reklamebyråer

6.  Lånekassen

7.  Rekruttering

8.  Eniro

9.  Psykomotorisk fysioterapi

10.  Maskinentreprenør

Eniro er den lokale søkemotoren. En smart snarvei til det du trenger, i din nærhet eller dit du skal. Eniro er Nordens største søkeselskap. Ved å bruke Eniros tjenester kan både bedrifter og privatpersoner på en enkel måte finne de produkter og tjenester man er interessert i, uansett om kanalen er internett, katalog eller mobil. Annonsørene kan aktivt markedsføre seg for kjøpeklare forbrukere og bedrifter, og dermed få nye kunder og økt fortjeneste.
Eniro er ett av de største lokale søkeselskapene i Norden og Polen, og selskapet har rundt 3200 ansatte, og har vært notert på Nasdaq OMX Stockholm siden 2000. I 2012 var Eniros inntekter 3999 MSEK, med et resultat før avskrivninger (EBITDA) på 976 MSEK. Hovedkontoret ligger i Stockholm. Mer om Eniro på www.enirogroup.com.

Eniro – Oppdag nærheten. Søk lokalt.