Allinclusive.no

Facebook-tilhengere blir de nye kundeveilederne

Pressemelding   •   nov 18, 2010 12:33 CET

«Vi erfarer at mange av våre tilhengere er ivrige ressurspersoner som bidrar aktivt i dialoger, kommer med forslag på reisemål og hoteller, og ikke minst gir konstruktive tilbakemeldinger og innspill på hoteller de har vært på», sier daglig leder i Allinclusive.no, Irén Carlstrøm.

Siden Allinclusive.no opprettet sin Facebook-side i april 2010 har den vokst til over 43 000 tilhengere. Tilhengerne på Allinclusive-siden er reiseglade og deler gledelig med seg av sine tips og erfaringer. «Folk elsker å drømme seg vekk til sol og varme. Ettersom vi heter Allinclusive, som er samme navn som den stadig mer populære ferieformen, er det enklere for våre tilhengere å forholde seg til oss og hva vi står for», fortsetter Carlstrøm.

Blir Facebook den nye Tripadvisor?

Allinclusive.no setter nå Facebook-dialogen mellom kundene i system, og skal utvikle tjenester som gjør at Facebook-tilhengernes innspill får enda større nytteeffekt for andre.

«Vi ser at mange innlegg på Tripadvisor er lagt inn av gjester fra mange land i Europa og USA, der kundene har andre preferanser enn vi har i Norge», forteller Carlstrøm.

«Vi vet at engelskmenn, tyskere og sågar svensker generelt vektlegger litt andre ting enn oss nordmenn når de bor på et hotell. Vi ønsker derfor å utvikle tjenester som gjør at alle våre Allinclusive-venner kan dele sine erfaringer med hverandre, og at det er satt i system. Det er større sannsynlighet at en familie fra Norge vektlegger det samme som deg enn en familie fra Russland, og deres vurderinger vil derfor gi større nytteeffekt», sier Irén Carlstrøm.

Allinclusive vokser raskest

Allinclusive er den raskest voksende ferieformen, og stadig flere hoteller og kjeder i Europa utvikler nå sine konsepter til å bli allinclusive-hoteller. Tyrkia og Egypt er populære land, men både Hellas og Spania får stadig flere hotell som tilbyr allinclusive-konsepter. Vinterens store allinclusive-reisemål er Egypt, og har stor flykapasitet fra mange flyselskaper, og meget konkurransedyktige hotellpriser.

Fakta om Allinclusive.no

Allinclusive.no er et reisebyrå på internett som spesialiserer seg å allinclusive-hoteller til reisemål over hele verden, og startet opp våren 2009. Allinclusive.no eies av Gemica AS, som utvikler ulike distribusjonskanaler for reiser i Skandinavia, og gründerne bak selskapet er Irén og Gørgen Carlstrøm. På Allinclusive.no setter kunden sammen sin egen pakke med allinclusive-hotell, flybillett og transfer. Pr dags dato fokuserer Allinclusive.no på sol- og badreisemål, men fremover vil det også utvikles andre allinclusive-konsepter. Allinclusive.se etableres innen utgangen av 2010. I 2010, som er første hele driftsår for Allinclusive.no, bestiller over 3000 reisende sitt allinclusive-hotell gjennom nettstedet.

Kontaktinformasjon:

Daglig leder: Irén Carlstrøm, telefon 908 94 880, E-mail: iren@allinclusive.no