Agency AS

Familieferie ved Balatonsjøen

Pressemelding   •   jun 08, 2011 13:51 CEST

Balaton.no er en ny reiseside som omfatter reiser til sentral Europas største innsjø, Balaton.  Men bak den nye reisesiden ligger over 5 års erfaring med Norsk-ungarskturisme, fundert fra det samme teamet som har gitt tusenvis av nordmenn minnerike reiser via Budapest.no

Vi tilbyr barnefamilier ferie til hyggelig pris, sammenlignet med andre ferie destinasjoner, sier Viktoria og Ronny Karlsen, gründere av portalen som allerede ved lansering er den største enkeltstående siden om Balatonsjøen i Norge.

Her får barnefamilier et alternativ til masseproduserte charterreiser, når man kan skreddersy opphold på alt fra flotte feriehus med svømmebasseng til all inclusive hotell med iskrem maskin for barna!

Allsidige opplevelser.

- Det er nettopp allsidigheten som er styrken sier Viktoria, som selv ferierte i barnesko ved Balatonsbredder. Balaton har i flere tiår vært ferieparadis for tyske og østersrisker, og de siste 5 årene har nye, moderne hotell og aktivitetstilbud poppet raskere en du kan si egesegedre!

- Her finner du bobbaner, flotte rideleirer, sykkel- og motorsportanlegg, spillhaller, kinoer og vannparker og selvsagt flere strender med alt innenfor vannsport og aktiviteter. Og for mor og far har man vingårder, spaanlegg og kjøpesenter, fortsetter Ronny velvitende om at alle i familie skal underholdes.

Rimelig

Det som kanskje flest nordmenn kommenterer er hvor rimelig det er med mat og drikke i området.

- Få land kan gi en helaften for en familie på 5 for under 300 kr, men her er det altså mulig sier Viktoria, som ramser opp at de fleste strendene har småboder/restauranter som selger is fra 5-10 kr, småretter for 20 – 30 kr og pils for far til 6 – 7 kr!

I tillegg har vi et rikt utvalg av aktiviteter slik som vingårdsbesøk, leie av seil og motorbåter eller kurs innenfor golf, tennis eller riding.

For mer informasjon:
Ronny Karlsen

Agency AS – Balaton.no
tlf 73 79 48 28

rk@budapestagency.com

www.balaton.no

Agency AS – Balaton.no
Norsk reisebyrå med lokalt kontor i Budapest, Ungarn. Et lite titalls ansatte som bistår nordmenn daglig og hvor hovedformålet er å tilby opplevelser som varer. Hovedfokus på Ungarn, men tilbyr også turer til nærliggende land som kroatia og Østerrike.   Medlem RGF