Ladbrokes Norge

Familiestrid – Superbowl XLIV

Pressemelding   •   feb 04, 2010 12:35 CET

Natt til mandag avgjøres årets amerikanske sportshendelse i Miami - Superbowl XLIV. Kampen står mellom New Orleans Saints, som spiller sin første finale, og Indianapolis Colts, som forventes å ta en enkel seier til 1,47 i odds. At pauseunderholdingen består av ”The Who” kan til og med få den litt mindre sportsinteresserte til å holde seg våken.

"Den mest verdifulle spilleren er et av våre 50 spesialspill på denne kampen og akkurat nå er Peyton Manning, quarterbacken som tok Colts til Superbowl, favoritt med 2,25 i odds," sier Per Scavenius, Myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

"Familien Manning er et skikkelig dynasti i NFL og under Superbowl-helgen blir det tydeligere enn noen gang. Superstjernen Peyton spiller som kjent for Indianapolis Colts, lillebror Eli spiller for New York Giants som vant for noen år siden, og pappa Archie spilte i 12 år for finalemotstander New Orleans Saints. På toppen av det hele har hele slekten vært Saintsfans siden barndommen. Følelsene kommer til å koke, uansett utfallet av finalen," avslutter Scavenius.

Indianapolis Colts er favoritter til 1,47 i odds og New Orleans Saints spilles til 2,75 ganger pengene.

Aktuel odds Superbowl 2010

Kamp resultat inkl. overtid

New Orleans Saints 2,75

Indianapolis Colts 1,47

Tar poeng først

New Orleans Saints Touchdown  2,87

Indianapolis Colts Touchdown  2,62

New Orleans Saints Field Goal  4,33

Indianapolis Colts Field Goal  4,33

New Orleans Saints Safety  101,00

Indianapolis Colts Safety  101,00

Mest verdifulle spiller

P Manning (Indianapolis) 2,00

D Brees (New Orleans) 4,00

R Wayne (Indianapolis) 9,00

D Clark (Indianapolis) 9,00

J Addai (Indianapolis) 10,00

R Bush (New Orleans) 17,00

M Colston (New Orleans) 19,00

A Collie (Indianapolis) 21,00

For mer odds se: www.ladbrokes.com

Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +47 90989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.