Deloitte AS

Fem nye partnere i Deloitte

Pressemelding   •   jun 02, 2014 13:35 CEST

– Vår visjon handler om å være «the standard of excellence». For et selskap som lever av kompetanse av høyeste kvalitet, er vår evne til å utvikle nye partnere og ledere et viktig mål. Våre nye partnere har alle vist gode evner til å skape verdier for våre kunder og fungere som ledere og rollemodeller for våre medarbeidere. De har ulik spisskompetanse og erfaring, noe som viser bredden av vår kompetanse.

– Det er veldig inspirerende å se hvordan medarbeidere utvikler seg i vårt selskap og hvordan noen naturlig vokser inn i rollen som partner. For å kunne utvikle oss videre er det også viktig at vi evner å hente inn ny kompetanse. For oss som selskap gjenspeiler styrkingen av partnerskapet vår satsning på leder- og kompetanseutvikling i målet om å opprettholde og videreutvikle vår posisjon som den mest profesjonelle og inspirerende leverandør av tjenester innen revisjon, rådgivning og skatt og avgift, sier Aase Aamdal Lundgaard.

To nye partnere i Audit & Advisory

Gry Kjersti Berget er utnevnt som partner i Deloitte Oslo

Gry Kjersti vil ha en sentral rolle i Deloittes satsning innen områdene kraft og pensjon.

Reidar Ludvigsen er utnevnt som partner i Deloitte Oslo

Reidar vil ha en sentral rolle i Deloittes satsning innen områdene kraft og shipping.

To nye partnere i Enterprise Risk Services

Bjørn Jonassen er utnevnt som partner i Deloitte Oslo

Bjørn vil ha en sentral rolle i Deloittes satsning innen områdene informasjonssikkerhet og Cyber risk.

Endre Fosen er utnevnt som partner i Deloitte Oslo

Endre vil ha en sentral rolle i Deloittes satsning innen områdene governance, risikostyring og internkontroll.

Én partner i Consulting

Fra Platon som 2. juni fusjoneres inn i Deloitte:

Andreas Brattlund Klein er utnevnt som partner i Deloitte Oslo

Andreas vil ha en sentral rolle i Deloittes satsning innen området Information Management.

– En viktig partneroppgave er å gi våre unge talenter gode utviklingsmuligheter. Det er avgjørende for vår videre vekst og forvaltningen av selskapet at vi sørger for å bidra til en utvikling av neste generasjon av partnere. Slik kan vi som selskap bli bedre enn vi var i går og skape morgendagens muligheter, avslutter Lundgaard.

Les mer på Deloitte.no »

Deloitte yter tjenester innen revisjonsvirksomhet, konsulentvirksomhet, advokattjenester samt Corporate Finance og transaksjonsrådgivning. Vi arbeider for en rekke internasjonale selskaper og norske virksomheter innen privat og offentlig sektor. Deloitte kombinerer verdensledende innsikt med et unikt arbeidsmiljø og en kultur som sammen med våre kunder alltid søker å finne og utvikle de beste løsningene på forretningskritiske problemstillinger. Deloitte har 1200 ansatte ved 20 kontorer i Norge. Deloitte i Norge er en del av Deloitte Touche Thomatsu Limited (DTTL), verdens største leverandør av revisjons- og rådgivningstjenester med omtrent 200.000 ansatte i over 150 land.