NOVASOL AS

Feriehus 2014

Pressemelding   •   aug 08, 2013 14:21 CEST

Vi har nå offisielt åpnet for bestillinger til 2014! Det vil si at du og din familie allerede nå kan reservere deres drømmehus for 2014. Med våre 40 år som feriehusformidler er vi stolte av vår ekspertise! Det er vår glede å kunne hjelpe norske familier med å finne det perfekte feriehuset. Da vi har hus av alle typer, har vi noe for enhver smak. Kanskje frister det med en autentisk Finca i Spania? Romantikk på en Italiensk vingård? Eller hva med et feriehus på den Franske rivierian? Ta gjerne kontakt med oss for å planlegge din drømmeferie!

NOVASOL A/S og dansommer A/S utgjør NOVASOL Gruppen med hovedkontor i Virum, Danmark. NOVASOL Gruppen har datterselskaper i 9 europeiske lande, inklusiv 40 servicekontorer i Danmark og resten av verden, og har mere end 1.500 permanente og midlertidige medarbeidere. Med 30.000 feriehus i 26 europeiske land er NOVASOL Gruppen den største europeiske tilbyder av feriehusutleie. I 2009 sendte NOVASOL Gruppen 1,3 millioner personer på ferie. NOVASOL og dansommer er en del af Wyndham Worldwide (NYSE: WYN).