Finnair Norge

Finnair innfører Economy Comfort

Pressemelding   •   sep 10, 2014 14:19 CEST

Høsten 2014 lanserer Finnair Economy Comfort i den fremre delen av turistklassekabinen ombord i Finnairs interkontinentale flyvninger. Seteplassene kommer til å ha opp til 10 cm mer benplass, komfortable nakkestøtter, førsteklasses øretelefoner og et reisesett som inneholder øyemaske, ørepropper og tannbørste. Economy Comfort inngår uten ekstra kostnad i bestillingsklassene Y, B og H.

Flere fløy med Finnair i august

Finnair legger frem tall som viser økning av antall passasjerer som fløy med selskapet innenfor Europa, +9,7 i august 2014. Etter åtte måneder i år har 1,1 millioner passasjerer valgt å fly den raskeste veien via Helsinki til Beijing, Shanghai, Hong Kong, Chongqing, Hanoi, Xian, Tokyo, Nagoya, Osaka, Seoul, Bangkok, Delhi og Singapore med Finnair. Punktligheten var 87,6 prosent.

Finnair alltid nonstop til Tokyo

Finnair flyr opp til sju ganger i uken mellom Helsinki og Tokyo. Hver dag passerer millioner av mennesker gjennom togstasjonene Shinjuku og Shibuya. Store neonskilt lyser opp gatene i alle regnbuens farger, og her finnes flere høye skyskrapere med kasinoer, restauranter, karaokebarer og luksushoteller. Morgendagens motetrender blir til i gatene og i butikkene i Nagameguro, Harajuku og Shimokitazawa.
I det pulserende Tokyo finnes det unike oaser som keiserpalassets hager, det praktfulle tempelområdet Asakusa eller et tradisjonelt sento-spa. Få med deg høstfargene i de opplyste trærne i en av byens fremste attraksjoner, Rikugien-hagen.
Finnair flyr til Narita-flyplassen. Sjekk Finnairs film!

Finnair øker reisekomforten

I høst oppdateres måltidene i turistklasse ombord i Finnairs interkontinentale flyvninger med ekstra småretter på dagflyvningene, et nytt utvalg av viner og et kostnadsfritt glass musserende vin. Underholdningssystemet i business- og turistklasse oppdateres med et moderne og mer intuitivt utseende og et større utvalg av filmer, tv-programmer, aviser, magasiner og bøker.

Finnairs mobilapp, som lanseres først for Apple iOS-enheter og senere for andre plattformer, er laget for å følge den reisende på hele reisen. Her kan man få tilpasset og oppdatert fly informasjon og lagre mobilt boardingkort. Appen kan brukes til å sjekke inn, velge seteplass, kjøpe oppgraderinger, motta tilbud og se Finnair Plus-poengsaldo.

Sky Bistro – mat i stor høyde

Nå introduserer Finnair et nytt matkonsept innenfor Europa, Sky Bistro i økonomiklasse. Der kan reisende kjøpe et velsmakende måltid tilpasset årstiden. Måltidene i Business Class inngår som før i billettprisen for flyvninger i Europa.

Gå ikke glipp av Finnairs tilbud til Asia

Nå er det tid for å booke Finnairs fantastiske tilbud fra Oslo til Asia. Fra-priser:

Bangkok NOK 4 840
Beijing NOK 5 680
Chongqing NOK 4 540
Delhi NOK 3 930
Hanoi NOK 7 650
Hong Kong NOK 5 680
Nagoya NOK 6 730
Osaka NOK 6 760
Shanghai NOK 5 440
Seoul NOK 6 220
Singapore NOK 6 020
Tokyo NOK 6 230
Xián NOK 5 040
Les mer!

Finnair Business Class tilbud til Asia

Nå er det tid for å booke Finnairs tilbud fra Oslo til Asia i Business class. Fra-priser:

Bangkok NOK 11 990
Beijing NOK 17 670
Chongqing NOK 18 190
Dehli NOK 13 980
Hanoi NOK 11 990
Hong Kong NOK 18670
Nagoya NOK 22 015
Osaka NOK 24 040
Seoul NOK 18 490
Shanghai NOK 18 560
Singapore NOK 18 770
Tokyo NOK 23 020
Xi an NOK 13 990

Finnair flyr 300 ganger i måneden til Asia!

Beijing, Shanghai, Chongqing, Hongkong, Tokyo, Nagoya, Osaka, Seoul, Bangkok, Delhi, Singapore, Hanoi og Xian.

Du får dette nyhetsbrevet fordi du er kunde hos oss eller fordi du har bedt om å få tilsendt vårt nyhetsbrev.

Ønsker du å avbestille, klikk her!.