Finnair Norge

Finnair øger kraftigt til Japan og Sydkorea

Pressemelding   •   feb 23, 2011 09:50 CET

Finnair har fået en flyvende start på det nye år til Asien. Bogstaveligt talt. Antallet af passagerer til Sydkorea øgedes med hele 93 procent i januar 2011 sammenlignet med samme periode sidste år. Antallet af rejsende til Japan øgedes med 33 procent i samme periode.

Det viser den første månedsstatistik fra Finavia, det finske luftfartsvæsen, over den interkontinentale trafik via Helsinkis lufthavn. Samlet fløj 119.000 til Asien i januar i år. Finnairs Danmarkschef, Tomi Maaniemi, siger: – Januar var en kolossalt god måned for os. Finavias statistik gælder i det store hele også for Norge. Hvis den positive trafikudvikling til Japan holder sig, kan Finnair nå en halv million rejsende til Tokyo, Nagoya og Osaka i år. Fra den 27. marts i år flyver Finnair nonstop 21 gange i ugen til Tokyo og Osaka samt Nagoya - en destination som Finnair bliver størst på fra Europa! Finavias statistik for januar 2011: Seoul +93 %, Japan +33 % og Thailand +2,5 %.

Vind en rejse for to til Delhi med Finnair
Nu har du chancen for at vinde en fantastisk ferie i Indien for to med Finnair. Præmien består af flybilletter tur/retur til Delhi og to nætters indkvartering på det fantastiske Vivanta by Taj - Ambassador, midt i New Delhis hjerte. Det handler om legendarisk gæstfrihed i imponerende omgivelser. En garanti for en uforglemmelig oplevelse. Flere oplysninger og Taj Hotels og Resorts Group findes på Finnair Plus Partner-portalen. Jeg vil gerne tilmelde mig direkte til konkurrencen>>

Nu er den nye Finnair Shop Taxfree åbnet i Helsinki
Nu er den nye Finnair Shop Taxfree i to etager åbnet. Du finder den på samme sted som tidligere - lige over for udgang 28. Finnair Shop Taxfree har et bredt udvalg af blandt andet udsøgte vine, slik og legetøj, gaver, parfume og kosmetikprodukter. Ved afrejse til destinationer uden for EU er alkohol- og tobaksprodukter toldfrie.

Finnairs passagerer skænker 450.000 kr til Unicef
Finnairs og Unicef Finlands "Change for Good-kampagne", som blev gennemført i løbet af halvanden måned indbragte ikke mindre end 450.000 kroner. Pengene går til Unicefs program for rent vand og rent miljø til børn i Indien. Det treårige program betoner vægten af renholdelse og hygiejne.

Optjen Finnair Plus-point på Radisson Blu
Finnair Plus seneste medlem er Rezidor Hotel Group. Virksomheden driver 400 hoteller i luksus- og mellemklassesegmentet spredt i Norden, Europa, Mellemøsten, Afrika og Asien. I alt 62 lande. Et af de mest kendte hoteller er Radisson Blu i Hamburg, som er integreret med Hamburg Congress Center. Det er byens højeste hotel og nyrenoveret for en halv milliard kroner. Markedschef Martin Melzer ønsker velkommen til alle Finnair Plus-medlemmer, så de kan optjene bonuspoint:– Selv om Rezidor først kom med i Finnair Plus-bonusprogram i oktober, så kan vi allerede mærke, at medlemmerne i større omfang er gæster hos os. Vi tilbyder 556 værelser i tre forskellige kategorier, to restauranter og et stort udvalg af konferencerum. Vi ligger ikke langt fra Hamburgmessen og den centrale beliggenhed - et stenkast fra Alstersøen - er vores største konkurrencefordel. Følgende hoteller indgår: Radisson Blu, Country Inn, Hotel Misioni, Park Inn og Regent.

Finnair-kampagner til Asien - Hongkong fra 4.590 kr
Lige nu kan du flyve billigere til Asien med Finnair. Fra-priser inklusive skatter fra København via Helsinki: Shanghai 4.880 kr., Bangkok 4.590 kr., Beijing 4.580 kr, Delhi 3.780 kr, Hongkong 4.690 kr., Seoul 5.340 kr, Singapore 5.690 kr. Tilbuddet gælder ved booking via Finnairs hjemmeside. Check prisen hos dit rejsebureau! Jeg vil vide mere om alle Finnairs tilbud>>