Finnair Norge

Finnair øker til Bangkok

Pressemelding   •   feb 27, 2014 13:36 CET

Finnair øker til Bangkok

Finnair setter inn tre ekstra avganger per uke fra Helsinki til Bangkok i perioden 30. desember 2014 til 27. mars 2015.  Det blir tre avganger til Bangkok hver tirsdag, torsdag og lørdag.  Returflyene går onsdag, fredag og søndag. Ruten flyes med Airbus A340, med Business class og Economy cabin.

Flere via Helsinki til Asia

Helsinki flyplass åpnet sterkt i januar måned. 139 000 reisende valgte flyplassen som sin gateway til Asia. Det er 6000 flere enn i samme periode i 2013. Helsinki beholder dermed sin stilling som Nord-Europas i særklasse største gateway til Asia og Europas fjerde største til Japan. Det viser flyplasseieren Finavias offisielle statistikk for januar 2014.
Mest økte trafikken til Japan +24,7 %, Sør-Korea +22,5 %, Kina +13,2 % og Thailand 4,2 %. Flest passasjerer fløy til Japan, Kina og Hongkong.

Finnair flyr til hele Finland

Finnair gir deg hele Finland. Alltid med smidige forbindelser fra Oslo via Helsinki. Finnair flyr til hele 18 destinasjoner i Finland. Dermed har Finnair, i samarbeid med Flybe, det overlegent største rutetilbudet med innenriksfly i Finland.

Helsinki, Ivalo, Joensuu, Kuusamo, Kittilä, Kuopio, Oulo, Rovaniemi, Turku, Tampere, Vaasa, Enontekiö, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Mariehamn, Savonlinna og Varkaus.

Finnair nonstop til Miami

I perioden 16. desember 2014 til 21. mars 2015 skal Finnair fly nonstop mellom Helsinki og Miami hver tirsdag og torsdag. Fra 3. januar også hver lørdag. Ruten flyes med Airbus A340 med Business class og Economy cabin. Flytid til Miami: 11 timer. Retur til Helsinki: 10 timer.

Hold konferanse på Helsinki flyplass!

Den 30. april er totalrenoveringen av Helsinki flyplass Conference Center i Terminal 2 klar for gjenåpning. Anlegget, som ligger i direkte tilknytning til Finnairs innsjekkingsområde, har i tillegg til de mest moderne konferansefasiliteter og fleksible åpningstider, også en spektakulær utsikt mot start- og landingsbanene.

Mobil boarding via Passbook

Nå kan Finnairs passasjerer åpne sine mobile boardingkort i Passbook-appen, som er tilgjengelig for iPhone eller iPod, med iOS6 eller nyere.
Mobile boardingkort brukes på de fleste av Finnairs flyplasser. Passasjeren kan sende et boardingkort til seg selv via innsjekking på nett eller via mobilen.

Gå ikke glipp av Finnairs tilbud til Asia

Nå er det tid for å booke Finnairs fantastiske tilbud fra Oslo til Asia. Fra-priser:

Bangkok NOK 4 590
Beijing NOK 3 690
Chongqing NOK 3 490
Delhi NOK 3 490
Hanoi NOK 8 050
Hongkong NOK 4 590
Nagoya NOK 4 650
Osaka NOK 4 650
Seoul NOK 4 590
Shanghai NOK 4 090
Singapore NOK 4 650
Tokyo NOK 6 270
Xián NOK 3 890

Les mer!

Finnair Business Class tilbud til Asia

Nå er det tid for å booke Finnairs tilbud fra Oslo til Asia i Business class. Fra-priser:

Bangkok NOK 13 750
Beijing NOK 17 710
Chongqing NOK 18 210
Dehli NOK 13 990
Hongkong NOK 18 690
Nagoya NOK 22 760
Osaka NOK 25 790
Seoul NOK 23 250
Shanghai NOK 18 910
Singapore NOK 18 780
Tokyo NOK 21 780

Redd Østersjøen med poeng

Alle Finnair Plus-kunder har muligheten til å gi sine bonuspoeng for å støtte Baltic Sea Action Group. Hittil har de gitt nesten 400 000 poeng. Midlene skal brukes til oljelenser for å beskytte dette innhavet. Les mer>>

Finnair flyr 300 ganger i måneden til Asia!

Beijing, Shanghai, Chongqing, Hongkong, Tokyo, Nagoya, Osaka, Seoul, Bangkok, Delhi, Singapore, Hanoi og Xi´an.