Finnair Norge

Flere fløy med Finnair i mars

Pressemelding   •   apr 08, 2016 13:28 CEST

Flere fløy med Finnair i mars

Finnair legger frem tall som viser en økning av antall passasjerer som fløy med selskapet innenfor Europa + 5 %, Nord-Amerika + 26 % og innenriks i Finland + 13 % i mars måned i år sammenlignet med 2015. Totalt økte antall passasjerer med 6,5 %. Etter to måneder i år har 439 300 passasjerer valgt å fly den korteste veien med Finnair via Helsinki til Beijing, Shanghai, Hong Kong, Chongqing, Tokyo, Nagoya, Osaka, Seoul, Bangkok, Delhi, Xián, Phuket, Krabi og Singapore.

Finnair med premiereflyvning til Fukuoka 7. mai

Den 7. mai har Finnair premiereflyvning til Fukuoka i Japan, alltid med smidige forbindelser fra Oslo. Fukuoka, som er Finnairs fjerde destinasjon i Japan, ligger på den nordre delen av øya Kyushu. Byen har 1,4 millioner innbyggere. Fukuoka Airport er Japans tredje største flyplass med cirka 18 millioner passasjerer per år. Flyplassen ligger nær byens sentrum – ti minutter med tunnelbane. Ingen start og landing er tillatt mellom klokken 22 og klokken 07 for å redusere støyen.Fukuoka har utviklet seg til det vestlige Japans økonomiske sentrum og utgjør et attraktivt miljø som lokaliseringssted, med fokus ikke bare på Japans, men også Øst-Asias markeder. Når det gjelder bilindustrien har Fukuoka blitt en stor metropol, som kan skilte med en produksjonskapasitet på over 1,5 millioner kjøretøy per år, med fokus på Toyota, Nissan og Daihatsu.

Finnair raskest til Delhi fra Norge

Neste år er det ti år siden Finnair åpnet den første regulære ruten mellom Helsinki og Delhi. En satsing som i dag har vist seg å overtreffe alle høye forventninger. Siden den gang har mange norske reisende skiftet flyselskap til Finnair, takket være at det er den raskeste, korteste og mest klimasmarte veien mellom Nord-Europa og India. Finnair flyr opp til 27 ganger i måneden til Delhi med drivstofføkonomiske tomotors langdistansefly – Airbus A330-300. Alltid med Business Class og Economy Class ombord. Flytid: Oslo - Delhi 8 t 45 min.

Gå ikke glipp av Finnairs tilbud til Asia!

Economy class

Nå er det tid for å booke Finnairs fantastiske tilbud fra Oslo til Asia. Disse prisene er intill videre, så bestill billetter i dag! Priser i NOK:
Les mer!

Business class

Nå er det tid for å booke Finnairs fantastiske tilbud fra Oslo til Asia. Disse prisene er intill videre, så bestill billetter i dag! mars. Priser i NOK:

Finnair flyr ti 17 destinatiosjoner i Asia
Finnair flyr til 17 destinasjoner i Asia: Bangkok, Beijing, Chongqing, Delhi, Fukuoka (7 mai), Guangzhou (7 mai), Ho Chi Min City, Hong Kong, Krabi, Nagoya, Osaka, Phuket, Seoul, Shanghai, Singapore, Tokyo og Xi’an.