GoldenWayMedia

Flerspråklig SEO Priser

Pressemelding   •   feb 01, 2011 12:57 CET

Golden Way Media, flerspråklig SEO og digital markedsføring firma har annonsert sin fire nye priser moduler - (1) konsulatasjon per timebasis, (2) Prosjekt-Basert  Konsultasjon ( 3) kontrakt basert prosjektstyring (4) Standard overskuddsdeling.

De fleste  av søkemotoroptimalisering byråer over hele verden belaster sine kunder fra  $ 150 til $ 1000 per time. Fordelen med Golden Way Media er at man trenger ikke å betale så mye for å generere salg! Golden Way Media tilbyr kostnadseffektive løsninger for bedrifter som ønsker å få bedre synlighet på Internett. I module 1-betaler bedriften per time for søkemotoroptimalisering,sosial media optimalisering  og linkbygging.

Når det gjelder modul to, betaler du per prosjekt som er fra 8000,- kroner per måned. Vær oppmerksom på at vi også tilbyr skreddersydde SEO tjenester basert på forespørselen din, og vil komme til enighet om priser som er gunstig for begge parter.

Den tredje SEO prismodellen tilbyr  enkle SEO linkbygging  som katalog innsendinger som er basert på land eller på globalt nivå, bokmerking tjenester, lokale søk innleveringer, innlegg skriving og blogging, pressemelding distribusjoner og mye mer.

Den fjerde søkemotoroptimalisering ( SEO )  prismodellen  heter Standard overskuddsdeling.  Eller "Standard Profit Sharing" som er salg basert. Vi jobber med din kampagne og deler prosentvis av salget..

Golden Way Media fokuserer på å promotere dine produkter og varer på Internett.

Golden Way Media er ofte involvert i SEO Linkbygging, merkevare anerkjennelse og forvaltning av aggressive trafikk-generasjon kampanjer. "Vi hjelper bedrifter rundt om i verden for å lykkes i sine virksomheter og selvfølgelig å kontrollere kostnadene, sier Maria Johnsen.

Hvis en bedrift ikke har en SEO ansatt i huset eller er ikke så sikker på hvor kompleks og vanskelig  internett markedsføring kan være, så det ville være en fordel med å be om konsulatasjon hos Golden Way Media.

Golden Way Media vil gjøre alt som er nødvendig for å hjelpe deg med å generere salg for virksomheten din.

Be om et tilbud i dag.

sales@golden-way-media.com